Select Page

شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی تحویل فوری که اخیراَ از سوی مجموعه فرنام خودرو ارائه شده است، بسیار بسیار جذاب می باشد. بهتر است بپرسیم که آیا تا بحال به خرید قسطی پژو پارس سال سفارشی فکر کرده‌اید؟!. به خرید قسطی با کمترین میزان پیش پرداخت چطور؟. حالا اگر قرار باشد به همه‌ی اینها، آپشن تحویل فوری خودرو و تنظیم سه دانگ از سند خودرو (تنها با پیش پرداخت) و… نیز اضافه شود، چه حس و حالی پیدا میکنید؟.

نکته هیجان انگیز داستان اینجاست که تمامی شرایط فوق از سوی مجموعه فرنام خودرو در قالب طرح شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی ایران خودرو، ارائه میشود. پژو پرشیا (یا همان پارس) خودروییست که در میان ایرانیها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. البته این مسئله به خودی خود جای تأسف نیز دارد. چراکه خودروهای تولیدی روز جهان، قابل قیاس با محصولات وطنی و بازار کم تنوع کشور نیستند. اما در میان گروه‌های خودروسازی همواره تلاش دارند تا با اضافه‌سازی آپشنهایی خاص، نسخه بهتری را به بازار ارائه دهند.

ما در این محتوا، علاوه بر بررسی شرایط فروش و قیمت روز اقساطی پژو پارس سال سفارشی، به آنالیز فنی و طراحی این خودروها نیز خواهیم پرداخت. اما اگر شما نیز در سالیان اخیر در خرید خودرو ناکام بوده‌اید، حالا فرصتی استثنائی پیش رویتان است…

شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی

 

 

پس از عرضه‌های موفق و متعدد مجموعه فرنام خودرو، اینک نوبت ارائه‌ی «شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی تحویل فوری» فرارسیده است. عرضه‌های نامعلوم و دیرمدت خودرو در سالیان اخیر، همواره موجب رنجش خاطر متقاضیان گرامی شده است. درحال حاضر هم که فروش مستقیم خودرو توسط شرکتهای خودروسازی، کاملاَ به حالت اغما در آمده است!!. دراین میان مجموعه فرنام خودرو با اخذ تمامی مجوزهای رسمی از اتحادیه نمایشگاه داران سراسر کشور، به فروش اقساطی ایران خودرو و محصولات سایپا روی آورده است.

جهت شرکت در طرحهای جذاب خرید قسطی پژو پارس سال سفارشی، کافیست مراحل زیر را طی نمایید:

  1. گام نخست: با حضور در دفتر مجموعه معتبر فرنام خودرو، از شرایط اقساطی خرید اطلاع کسب نمایید. همچنین قیمت روز اقساطی پژو پارس سال سفارشی را از مسئولان مربوطه جویا شوید.
  2. گام دوم: پس از توافق برای میزان پیش پرداخت و اقساط، به واریز مبلغ پیش پرداخت اقدام نمایید.
  3. مرحله سوم: حالا به راحتی و بلافاصله میتوانید سه دانگ از سند خودروی مورد علاقه‌تان را دریافت نمایید. و البته سوئیچ خودرویتان با کمترین پیش پرداخت!. بله… همین حالا میتوانید به صورت تحویل فوری، ماشین خود را روشن نموده و از سواری با خودروی شخصیتان لذت ببرید!

باقی مبلغ طرح فروش اقساطی پژو را نیز میتوانید در قسط‌های توافق‌شده، پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که تمامی این مراحل با امضای طرفین و طی قراردادهای رسمی صورت می‌پذیرد.

شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی ایران خودرو

 

 

 

تلفن تماس (مشاوره رایگان): 77091218-021

 

 

شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی ایران خودرو، فرصتی جدید برای ماشین دار شدن تمامی خانواده های عزیز ایرانیست که همواره از شرایط نابسامان عرضه‌ی مستقیم و فوری خودرو در رنج بوده‌اند. طرح فروش اقساطی ایران خودرو، البته فقط مربوط به پژو پرشیای سال نمی باشد. بلکه انواع خودروهای دیگر این شرکت خودروسازی نیز توسط مجموعه فرنام خودرو در قالب شرایط اقساطی و خرید قسطی عرضه می‌شود. لیست مهمترین خودروهای موجود از این گروه خودروسازی عبارتست از:

  • تارا
  • فروش اقساطی ایران خودرو انواع مدلهای هایما. (هایما S7 پلاس، هایما S7 معمولی و هایما S5)
  • دنا
  • دنا پلاس
  • پژو 206 تیپ 5، تیپ 2 و مدل های صندوقدار
  • فروش اقساطی پژو پارس معمولی و مدلهای LX
  • تندر 90 پلاس
  • پژو 207 صندوقدار و پژو 207 مولتی کالر اتومات
  • سوزوکی گرند ویتارا
  • سمند عادی و سمند LX
  • سمند سورن

تمامی خودروهای فوق را نیز میتوانید در هماهنگی با کارشناسان فرنام خودرو، با شرایط عالی دریافت نمایید. (خرید قسطی، شرایط اقساطی ویژه با کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری، سند سه دانگا هنگام تحویل ابتدایی و…)

تحویل فوری خودرو در شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال

طرح شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی تحویل فوری، با تأکید بر تحویل آنی ماشین خریداران عزیز شکل گرفته است. موارد آزار دهنده ای همچون:

  • تحویل 3 ماهه
  • تحویل یک ساله گروه‌های خودروسازی. (درحالیکه هزینه ها را به صورت نقد دریافت کرده‌اند!!)
  • و عدم عرضه مستقیم و به موقع ماشین صفر،

همواره در سالیان اخیر موجی از سردرگمی را در میان متقاضیان بوجود آورده است. بمنظور حل این حلقه‌ی گمشده‌ی اعتمادسازی در بازار خودرویی کشور، مجموعه فرنام خودرو در طرحهای خود، «تحویل فوری خودرو» را به عنوان یک اصل درنظر گرفته است. بطوریکه با واریز پیش پرداخت تعیین‌شده، به راحتی میتوانید خودروی خود را بصورت آنی تحویل بگیرید. همچنین به همراه تحویل سوئیچ ماشین موردعلاقه‌تان، 3 دانگ از سند خودرو نیز تقدیمتان میگردد. حالا وقت آن است که با ماشین خودتان و با خیالی آسوده، شهرها را زیر پا بگذارید…

گارانتی شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی ایران خودرو

 

 

خودروی ارائه شده در طرح « شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی تحویل فوری » با گارانتی شرکتی عرضه میگردد. وجود گارانتی همواره میتواند خیال مشتریان را از دریافت خدمات پس از فروش شرکت سازنده راحت نماید. گارانتی تصویب‌شده برای این خودرو، مناسبتر از طرحهای فروش نقد (یا خرید قسطی) سمند، پژو معمولی و… می‌باشد. بطوریکه ضمانت نامه خدمات خرید قسطی پژو پارس سال سفارشی به شرح زیر می باشد:

  1. مدت زمان خرید: تا سه سال پس از خرید قسطی، گارانتی اعتبار دارد.
  2. میزان کارکرد: تا کارکرد 60.000 کیلومتر، گارانتی اعتبار خواهد داشت.

نکته: بیاد داشته باشید که در فروش اقساطی پژو، هریک از شرایط فوق زودتر فرا برسد، اعتبار گارانتی از بین خواهد رفت.

 

تلفن تماس (مشاوره رایگان): 77091218-021

 

 

مشخصات فنی پژو پارس سال سفارشی XU7P

در این بخش قصد داریم به بررسی مشخصات فنی پارس سال که در طرح شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی مجموعه فرنام خودرو قرار گرفته، بپردازیم. بدون شک اصلی ترین تغییر این خودروها را میتوان در نصب پیشرانه قدرتمند XU7P  جستجو نمود. خودروهای پرشیا سال سفارشی، گونه ای از مدلهای جدید پارس بشمار می روند. اتومبیل پژو پارس نیز، خود به نوعی فیس لیفتی از خودروی پژو 405 محسوب میشود که در شروع تولید، نظرات زیادی را به خود جلب نمود. متاسفانه این خودروها در بازارهای کم تنوع و با قیمتهای افسارگسیخته داخلی، همچنان دارای خواهان زیادی می باشند.

در زیر به بررسی جدول مشخصات فنی پژو پارس سال سفارشی خواهیم پرداخت. (مطابق با طرح شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی مجموعه فرنام خودرو)

مدل خودرو پژو پارس سال سفارشی
مدل پیشرانه موتور XU7 P
ماکزیمم تولید گشتاور 97 اسب بخار (در 5500 دور بر دقیقه)
ماکزیمم توان موتور خودرو 146 نیوتن‌متر در 4500 دور بر هر دقیقه)
حجم موتور بر حسب سی سی 1761 سی سی
تعداد سوپاپها 8 عدد
نوع گیربکس 5 سرعته – دستی
ماکزیمم سرعت ایمن خودرو 185 کیلومتر در ساعت
شتاب اولیه (صفر تا صد) 12 ثانیه
ابعاد پژو پارس سال سفارشی 4.49 متر طول ؛ 1.70 متر عرض ؛ 1.41 متر ارتفاع
ظرفیت صندوق عقب 470 لیتر
مصرف سوخت ترکیبی 7.06 لیتر در هر 100 کیلومتر
حجم باک بنزین (مخزن سوخت) 66 لیتر
وزن ماشین (با در نظرگیری مخزن سوخت پر) 1165 کیلو گرم
فاصله بین محورها فاصله بین محور میان چرخهای جلو و عقب، در حدود 2.70 متر (2669 میلیمتر) می باشد.
مدل سیستم انژکتوری سیستم توزیع (پاشش) چند نقطه ای
نوع سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD ؛ هم عقب و هم جلو به صورت سیستم ترمز دیسکی.
کیسه هوا برای هر دو سرنشین جلو. (هم سمت راننده و هم سمت سرنشین)
تنظیم برقی صندلی خودرو فقط برای صندلی های جلو
تنظیم برقی پشتی صندلی فقط مختص به صندلی های جلو
سیستم ضدسرقت ایموبلایزر دارد
تکنولوژی آلارم کاهش باد لاستیک دارد

 

مزایای فنی شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی

 

 

پیشتر به نکات مختلفی در رابطه با مزایای شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی اشاره نمودیم. یعنی از پیش پرداخت پایین فروش اقساطی ایران خودرو و تحویل فوری خودرو گــــــــــــــرفته تـــــــــــــــــــــــــــا تنظیم 3 دانگ سند به نام خریدار و تضمین سلامت کیفی ماشین ارائه شده. اما حال این سوال مطرح میگردد که مزایا و مشخصات فنی پژو پارس سال سفارشی، چه تفاوتهایی با اتومبیل پرشیای معمولی دارد؟!. بمنظور پاسخ به این سوال، توجهتان را به فاکتورهای عملکردی زیر جلب می کنیم:

  • مصرف سوخت کمتر:

مصرف سوخت این خودروها 7 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است. این عدد در قیاس با مصرف سوخت پژو پارس های سابق که 9 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد، دستاورد نسبتاَ خوبی محسوب میشود. بنابراین چنانچه قصد خرید خودروی کم مصرفی را با شرایط اقساطی دارید، اطلاع از شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی (مجموعه فرنام خودرو) میتواند یک گزینه ایده آل باشد.

شتاب اولیه:

پیشرانه قدرتمند این خودرو، امکان رساندن سرعت 0 تا 100 را تنها در 12 ثانیه دارد. خودروی جدید کوییک دو رنگ اتومات نیز دارای شتاب صفر تا صد 12 ثانیه ای است. با این تفاوت که از پیشرانه ضعیف تر و البته گیربکس قویتری (6 دنده متغیر) بهره می‌برد.

کاهش صدای موتور:

کاهش آلودگی صوتی در پیشرانه خودروهای موجود در طرح شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی تحویل فوری، با بروز تغییرهایی در سرسیلندر و میله سوپاپ محقق شده است. گرچه موتور این خودرو میزان گشتاور پایینتری را در قیاس با مدلهای پیشین، ارائه میکند.

خرابی کمتر:

ایجاد تغییرهایی در مشخصات فنی پژو پارس سال سفارشی، منجر به برطرف شدن مشکلات رایج آسیب به واشر سرسیلندر شده است. اتفاقی که در طراحی مدلهای جدید سمند نیز مشاهده میشود. گرانی سرسیلندر موجب شده تا این دستاورد، نسبتاَ قابل توجه باشد.

 

تلفن تماس (مشاوره رایگان): 77091218-021

 

 

امکانات پژو پارس سال سفارشی

 

 

قطعاَ پیش از شرکت در طرح «شرتیط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی»، بایستی از امکانات این ماشین آگاه باشید. در رابطه با بارزترین امکانات پژو پارس سال سفارشی XU7P میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ایمنی:

این خودروها از سیستمهای ترمز ABS و EBD سود می برند. ترمز های جلو و عقب این ماشین به صورت دیسکی طراحی شده است. همچنین سرنشین جلو و راننده نیز، هرکدام دارای یک کیسه هوا هستند.

  • وضعیت تنفس:

دارای سیستم تهویه‌ای اتومات.

  • نوع فرمان:

فرمان هیدرولیک با طراحی کلیدهای تنظیم بر روی فرمان ماشین. سیستم مولتی مدیای تعبیه‌شده بر روی این خودروها، بوسیله‌ی کلیدهای موجود بر روی فرمان، قابلیت تنظیم دارند. دسته راهنمای خودرو نیز دارای طرح تازه‌ایست.

  • طراحی چراغ:

طراحی چراغهای جدید، از جمله شاخصه‌های امکانات پژو پارس سال سفارشی می باشد. بطورکلی طراحی چراغهای گروه خودروسازی ایران خودرو، همواره دلپذیرتر از مدلهای غیرجذاب سایپا می‌باشد. شاید همین امر یکی از دلایل استقبال از طرحهای فروش اقساطی پژو و فروش اقساطی ایران خودرو باشد. پژو پرشیا سال سفارشی دارای انواع چراغهای مه شکن جلو و پشتی، چراغ MAP (نقشه خوان) و چراغ خطر ثالث سقفی است. همچنین چراغهای پشتی به صورت دودی طراحی شده اند.

  • نوع آینه:

آینه‌های این خودروها دقیقاَ شبیه پژو پارس‌های سال معمولی می باشد. یعنی آینه های جانبی دارای راهنما بوده و بصورت برقی قابلیت تاشوندگی دارند.

  • ایمنی سرقت:

از جمله امکانات این خودرو در طرح شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی تحویل فوری، تعبیه سیستم ایموبلایزر است. این سیستم به قطعه ECU ماشین از طریق نصب نرم افزار متصل می باشد. بطوریکه اگر سارق سعی کند تا با سوییچ دیگری اقدام به استارت‌زدن کند، خودرو روشن نمیشود.

  • سیستمهای ایمنی رانندگی:

سنسور و دوربین مجزای دنده عقب و سنسور نور و باران. همچنین تکنولوژی آلارم (TPMS) برای هشدار کم‌شدن باد لاستیک به راننده، وجود دارد.

طراحی کابین پژو پارس سال سفارشی

 

 

طراحی داخلی پژو پارس سال سفارشی XUP7 تفاوت محسوسی با مدلهای پیشین خود ندارد. اما بهرحال نکات قابل اشاره‌ای نیز وجود دارد که موجب استقبال علاقمندان از طرح شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی تحویل فوری شده‌است. ذیلاَ به مهمترین ویژگیهای طراحی داخلی پژو پارسهای سال سفارشی اشاره خواهیم نمود:

  1. داشبورد سوناتایی این خودروها گرچه زیباست؛ اما طراحی جدیدی نیست (از 8 سال پیش تاکنون!). البته بر روی داشبورد این خودرو، یک دماسنج فضای کابین تعبیه شده است.
  2. تریم این خودروها دو رنگ (کرم و مشکی) است. عاملی که یکی از تفاوت های کوچک این ماشین با پژو پرشیاهای مدل قبلی محسوب می شود.
  3. کمربندهای سرنشینان جلو با امکان تنظیم و کنترل ارتفاع طراحی شده‌اند.
  4. دسته راهنمای جدید و وجود کلیدهای کنترلی روی فرمان، جلوه‌ی زیبایی به فضای کابین داده است. مسلماَ زیبایی و ساختار حرفه‌ای تر کابین، میتواند یکی از علل استقبال از شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی ایران خودرو xup7 باشد.
  5. علاوه بر خود صندلی، پشتی سر صندلیهای جلو نیز دارای تنظیم و کنترل برقی است.
  6. صندلیها دارای تودوزی باکیفیت پارچه ای هستند. البته پیشنهاد میشود به جهت زیباترشدن کابین، پس از خرید قسطی به روکش نمودن چرم صندلی ها اقدام نمایید.
  7. جداره های دکوراتیو پژو پارس سال سفارشی با طرح چوب است.
  8. شیشه‌های دودی عقب، موجب زیباترشدن و حالت شخصی بیشتری برای فضای کابین شده است.
  9. طرح جلو آمپر نیز نسبت به مدلهای قبلی تغییر یافته است. طرح جدید به صورت دیجیتالی می باشد.
  10. فضای کابین این خودرو بسیار جادار است. چنانکه برخلاف انواع پژو 206 و 207، سرنشینان عقب از تنگ بودن فضا دچار مشکل و سختی نمی‌شوند. بطورکلی انواع پژو پارس و مدلهای سمند، بسیار جادار بوده و یک خودروی خانوادگی محسوب میشوند.

معایب پژو پرشیا سال

طرحهای مختلف فروش اقساطی پژو و خرید قسطی پژو پارس سال سفارشی، بسیار جذاب و همراه با تسهیلات ویژه‌ای هستند. اما این دلیل نمیشود که به بررسی معایب طراحی این خودروها نپردازیم. چنانکه همواره اصل اولیه‌ی خود در کار را، بر مبنای «صداقت» قرار داده‌ایم. مهمترین معایب این خودروهای جدید به شرح زیر می باشد:

  • کیفیت پایین اجزای کابین:

این مشکل البته فقط مربوط به این خودرو نیست. بلکه ضعفیست که شامل طراحی اکثر خودروهای مونتاژ داخلی میشود!!. بازهم تأکید داریم که کیفیت اجزای کابین این خودروها را باید در گذر زمان، مورد ارزیابی دقیق قرار داد.

  • سادگی ظاهر بیرونی خودرو:

خطوط و برجستگی های مدلهای پیشین از روی بدنه این خودروها حذف شده است. البته این مسئله را صرفاَ نمیتوان به عنوان یک نکته ناامید کننده درنظر گرفت. چراکه برخی از خریداران به سادگی هرچه بیشتر علاقه دارند!

  • پلتفرم قدیمی:

این پژوها نیز بر روی همان پلتفرم قدیمی تولید میشوند. تنها تغییر محسوس پژو پارس سال سفارشی، قدرتمند شدن پیشرانه و کاهش مصرف سوخت می‌باشد.

  • روند سریع استهلاک:

یک جمله عامیانه در میان مردم وجود دارد: خدا نکند که پژو به خرج بیفتد!. بله… این مسئله یک موضوع واقعیست؛ البته با دوز خفیف تر از صحبت های عامیانه. اما بطورکلی پس از مدتی این خودروها (به مانند اکثر خودروهای داخلی) دچار استهلاک میشوند.

تلفن تماس (مشاوره رایگان): 77091218-021

طراحی بدنه پژو پارس سال سفارشی

 

 

به‌میان آمدن نام گروه محبوب ایرانخودرو، برای استقبال عموم مردم از یک خودرو کافیست. شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی نیز از زیرمجموعه های طرح «فروش اقساطی ایران خودرو» مجموعه فرنام خودرو می‌باشد. اما پیش از ورود به هرگونه قراردادی، بایستی از شرایط طراحی بدنه این خودروها اطلاعات کافی کسب نمایید.

پارس همواره به عنوان یک خودروی محبوب در جامه ایران مطرح می‌باشد. حتی عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان بر اینست که پژو پرشیا (پارس) بهترین نمونه فیس لیفت ایرانی بشمار میرود. اما بلحاظ ارائه فیس لیفتهای جدیدی از این ماشین، ایرانخودرو به هیچ عنوان خوب عمل نکرده است. گرچه در طرح خرید قسطی پژو پارس سال سفارشی، شاهد تغییر مناسب پیشرانه بوده‌ایم. اما بلحاظ طراحی نوآورانه‌ی بدنه، هیچ ویژگی خاصی جلب توجه نمیکند. 3 ویژگی بدنه این خودروها به شرح زیر می‌باشد:

  • سادگی بدنه: خط و خطوط و برجستگیهای مدلهای پیشین، در این خودرو دیده نمیشود. این اقدام را بدون شک نمیتوان یک اقدام مثبت محسوب نمود!. اما سادگی آنها در هنگام تعمیرات صافکاری، هزینه کمتری برای مالک در پی دارد.
  • رینگ لاستیک: رینگ 15 اینچی بر روی پرشیای سال سفارشی دیده میشود. وجود این رینگ، ظاهر ماشین را پرصلابت تر نموده است.
  • شیشه دودی: کمتر دیده شده که یکی از خودروهای مونتاژ داخل، با شیشه دودی تولید شود. اما بهرحال این اتفاق برای پژو پارس سفارشی سال اتفاق افتاده است؛ و ویژگی مثبتی می‌باشد.

تضمین کیفیت در خرید قسطی پژو پارس سال سفارشی

بررسی عادلانه و منصفانه امکانات خودرو در طرح خرید قسطی پژو پارس سال سفارشی، حق هر مشتری گرامی است. مجموعه فرنام خودرو نیز در همین راستا، وظیفه‌ی خود میداند تا تحلیل جامعی از شرایط خودروها داشته باشد. بطورکلی کیفیت متریالهای کابین خودروهای ایران خودرو در سالیان اخیر چنگی به دل نزده است. گرچه باید در عمل و به‌مرور زمان دید که کیفیت متریال کابین این ماشین در چه سطحی است.

فارغ از بحث کیفیت ساخت گروه‌های خودروسازی، کیفیت ماشین ارائه شده به مشتری در طرح « شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی ایران خودرو » توسط کارشناسان مجموعه فرنام خودرو تضمین میشود. یعنی هم سلامت بدنه و هم سلامت فنی خودروی تحویلی از سوی مجموعه فرنام، تضمین خواهد شد. گرچه که ماشینها صفر کیلومتر هستند و نیاز چندانی به کنترل کیفیت ابتدایی نخواهند داشت. بنابراین تنها کافیست تمرکزتان را بر روی:

  • بودجه موردنظرتان برای خرید قسطی (و شرایط اقساطی کلی)
  • و دریافت قیمت روز اقساطی پژو پارس سال سفارشی،

معطوف نمایید که این مهم نیز با حضور در دفاتر مجموعه معتبر فرنام خودرو، برایتان میسر خواهد بود.

 

تلفن تماس (مشاوره رایگان): 77091218-021

 

 

قیمت روز اقساطی پژو پارس سال سفارشی

 

 

قیمت روز اقساطی پژو پارس سال سغارشی را میتوانید از طریق شماره‌های تماس مجموعه فرنام خودرو جویا شوید. همچنین میتوانید با حضور در دفاتر مجموعه معتبر فرنام خودرو، از شرایط اقساطی قیمت و جزئیات «شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی تحویل فوری» کسب اطلاع نمایید. بطورکلی قیمت این خودرو در بازار آزاد (تاریخ 3 مرداد 1401) 321.000.000 تومان می باشد. البته برای خرید در بازار نیاز است تا تمامی مبلغ خودرو را به طور نقد برای فروشنده واریز کنید.

همچنین آخرین قیمت اعلامی پژو پارس از سوی کارخانه ایران خودرو، در حدود 190.000.000 تومان می‌باشد. شرایط خرید مستقیم از کارخانه نیز بصورت نقد (و نه خرید قسطی) بود. گرچه که فعلا فروش این ماشین از سوی کارخانه نیز متوقف شده است و شرایط کاملاَ نامعلومی دارد!!.

متقاضیانی که به دنبال شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی تحویل فوری هستند، میتوانند از شرایط اقساطی ویژه مجموعه فرنام خودرو کسب اطلاع کنند. طرحی که با کمترین پیش پرداخت و تحویل آنی اتومبیل و البته تضمین کیفیت و سلامت خودرو، در صدد افزایش رفاه حال خریداران سراسر کشور می باشد. پس از واریز اولیه مبلغ پیش پرداخت، سه دانگ سند خودرو نیز به نام خریدار زده میشود. بلــــــــــــــــــــــــــــــه… این اقدام بدین دلیل طرح ریزی شده تا مشتریان گرامی با خیال آسوده به پرداخت باقی اقساط طرح خرید قسطی خودرو بپردازند.

فرنام خودرو؛ مطمئن در خرید قسطی پژو پارس سال سفارشی

مجموعه فرنام خودرو در زمره‌ی خوشنام‌ترین مجموعه‌های عقد قرارداد برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا جای دارد. تعیین شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی تحویل فوری با جذابترین تسهیلات، یکی از همین موارد است. وجود شرایط اقساطی ویژه فرنام خودرو، دیگر ترس را در دل هیچ خریداری ایجاد نمیکند. زیرا مشتریان عزیز، هم با کمترین پیش پرداخت ممکن، وارد خرید قسطی پژو پارس سال سفارشی میشوند. و هم بدون هیچگونه دردسری، لذت تحویل فوری خودرو و تنظیم سند رسمی را تجربه می‌نمایند.

شرکت فرنام خودرو (farnamkhodro.com) با کسب مجوز رسمی از اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کشور، سالهاست که توانسته لبخند رضایت را بر لبان مشتریان خود بنشاند. رضایت همیشگی و صد درصدی مشتریان از این مجموعه، خود گواهی برای تصدیق این ادعا می‌باشد.

بدین منظور جهت کسب آگاهی از ریزجزئیات و شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال سفارشی ایران خودرو، با کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

 

تلفن تماس (مشاوره رایگان): 77091218-021

 

آدرس: اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت)، خیابان مدائن خیابان اخلاقی

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان