Select Page

فروش اقساطی تیبا 2

تیبا که از سال ۸۶ توسط شرکت خودروساز ایرانی سایپا، تولید و عرضه شد به مذاق مشتری ایرانی خوش نشست تا جایی‌که مهندسان کمپانی تولید‌کننده تصمیم گرفتند نسخه مجهز‌تر و به‌روزتری از آن را در قالب طرح فروش اقساطی تیبا ۲ عرضه کنند.

تیبا ۲ در مدل هاچبک طراحی شد و البته از نظر قیمتی شباهتی به تیبا ۱ نداشت؛ چراکه تیبا صندوقدار به‌عنوان نسخه تکمیل ‌شده و مدرن پراید، قدم به بازار خودرو گذاشت و از محدوده قیمتی پایین‌تری برخوردار بود، اما تیبا ۲ گران‌تر از برادر بزرگترش عرضه شد.

اگر قصد خرید اقساطی تیبا ۲ دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

فروش اقساطی تیبا

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی تیبا 2 با ما تماس بگیرید.

مشخصات ظاهری تیبا ۲

طراحان سایپا اگرچه در خلق چهره‌ای خیره‌کننده برای تیبا ۱ ناتوان بودند و مشخصات ظاهری آن نتوانست نظر مشکل‌پسندان را به خود جلب کند، اما در طراحی تیبا ۲ تمام تلاش خود را به کار بستند تا با ظاهری مدرن و جذاب، روانه بازار شود و این مهم نیز محقق شد.

مهم‌ترین تغییر بیرونی تیبا ۲ با برادرش، نمای عقب این خودرو بود که در مدل هاچبک طراحی شد. با خرید اقساطی تیبا ۲ صاحب خودرویی می‌شوید که یکی از محبوب‌ترین هاچبک‌های زمان خود بود. می‌گوییم زمان خود، چون سایپا بعدها نسخه‌های تکمیل‌تر تیبا ۲ را در قالب کوییک عرضه کرد و اگر علاقمند به هاچبک مدرن هستید، بهتر است روی خرید کوییک، تمرکز کنید. خرید شرایطی تیبا 2

طراحی داخلی تیبا ۲

با شرکت در طرح فروش اقساطی تیبا 2  صاحب خودرویی می‌شوید که یک کابین ساده و بی‌نهایت معمولی دارد. مواد به‌کار رفته در داشبورد، تودری‌ها و روکش صندلی‌ها هم معمولی است و از متریال آن‌چنان مرغوبی برای تولید و طراحی استفاده نشده است.

اگر قبلا کابین و طراحی داخلی تیبا صندوقدار را دیده‌اید، باید بگوییم که همان کابین، عینا برای تیبا ۲ اجرا شده و هیچ تغییر قابل ذکری در آن اتفاق نیفتاده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح فروش اقساطی تیبا 2 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشخصات فنی تیبا ۲

اگر قصد خرید اقساطی تیبا ۲ دارید، منطقی است که از مشخصات فنی آن اطلاعاتی به‌دست آورید. تیبا ۲ مجهز به یک موتور تنفس طبیعی با حجم ۱۵۰۳ سی‌سی است که ۸۷ اسب بخار، حداکثر قدرت آن و ۱۲۸ نیوتن‌متر حداکثر گشتاور آن است.

جعبه دنده تیبا  پنج سرعته دستی است و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۹ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

استاندارد آلایندگی تیبا ۲ یورو۳ اعلام شده است که تنها تفاوت این خودرو با مدل صندوقدار آن به‌شمار می‌رود؛ چراکه استاندارد آلایندگی تیبا ۱، یورو ۴ است.

بنابراین اگر قصد خرید اقساطی تیبا ۲ و یا تیبا صندوقدار دارید و برای تصمیم نهایی، قصد دارید فنی‌ترین خودرو را انتخاب کنید، باید به شما بگوییم که مشخصات فنی این دو برادر تولید شده توسط سایپا، کاملا یکسان است.

ایمنی تیبا ۲

تیبا ۲ مجهز به تجهیزات آن‌چنانی ایمنی نیست و اگرچه سطح ایمنی آن مطلوب گزارش شده است، اما نباید منتظر امکانات شگفت‌انگیزی روی آن باشید.

با شرکت در طرح فروش اقساطی تیبا 2 صاحب خودرویی می‌شوید که کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ABS و ایمبولایزر همه امکانات ایمنی آن را تشکیل داده‌اند.

سطح ایمنی تیبا ۲ مشابه پراید و تیبا صندوقدار گزارش شده است.

امکانات رفاهی تیبا ۲

با توجه به قیمتی که تیبا ۲ دارد، امکانات رفاهی آن قابل قبول است. در‌واقع با خرید اقساطی تیبا ۲ نباید منتظر امکانات رفاهی مشابه خودروهای گران‌قیمت ایرانی یا برخی خودروهای چینی باشید، اما اگر سطح انتظاراتتان را معقول کنید به تیبا ۲ نمره قبولی می‌دهید. بخشی از امکانات رفاهی این خودرو به شرح زیر است:

  • بالابربرقی شیشه‌های جلو و عقب
  • فرمان هیدرولیک
  • برف پاک‌کن شیشه عقب
  • آینه‌های جانبی تاشونده
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری
  • گرم‌کن شیشه عقب
  • چراغ سوم خطر
  • تهویه خودکار
  • مجهز به سنسور کاهش آلاینده‌های خروجی اگزوز
  • مه‌شکن عقب

برای بررسی سایر مشخصات نیز میتوانید از سایت سایپا بازدید نمایید.

شباهت‌ها و تفاوت‌های تیبا صندوقدار و تیبا ۲

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد، تیبا تولید و عرضه شد تا نسخه تکمیل‌شده و مدرنی از پراید باشد. بر همین اساس در محدوده قیمتی مناسبی نیز واقع شد. تیبا ۲ اگرچه با تیبا صندوقدار چندین میلیون، تفاوت قیمتی داشت، اما با توجه به قیمت تمام شده و عرضه شده سایر خودروهای وطنی، هنوز از قیمت معقول  و منطقی برخوردار است.

اگر قصد خرید اقساطی تیبا ۲ یا تیبا صندوقدار دارید و هنوز برای انتخاب یکی از این دو دچار تردید هستید، یک‌بار دیگر مختصرا تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو خودرو را با هم مرور می‌کنیم.

مشخصات طراحی داخلی دو خودرو کاملا یکسان است، کابین تیبا ۲، هیچ فرقی با کابین تیبا ندارد. از نظر توان فنی نیز دو خودرو در سطح یکسانی قرار دارند. تجهیزات ایمنی تیبا ۲ و تیبا ۱ نیز کاملا مشابه است و امتیاز ایمنی هر دو خودرو از سوی کاربران، خوب گزارش شده است.

فروش تیبا 2 قسطی

تنها تفاوت این دو خودرو در ظاهر آن‌هاست. با خرید اقساطی تیبا ۲، صاحب خودرویی می‌شوید که از نظر ظاهری مدرن‌تر و چشم‌نوازتر است.

فروش اقساطی تیبا 2

طرح‌های فروش اقساطی تیبا 2 مدت‌هاست که از سوی مراکز فروش سایپا متوقف شده است و از آن‌جایی که خانواده تیبا همواره به علت قیمت مناسب و امکانات نسبتا خوب، متقاضیان فراوانی دارند،  مشتریان بسیاری برای خرید اقساطی دچار سردرگمی شده‌اند.

فرنام خودرو به‌عنوان یکی از معتبرترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو، خلا موجود در بازار خودرو را به خوبی درک کرده و برای رفاه حال مشتریان سراسر کشور اقدام به ارائه طرح‌های فروش اقساطی تیبا 2 و تیبا صندوقدار نموده است.

خرید اقساطی تیبا 2

اگر میخواهید خودرو را با شرایط ویژه ی خود خریداری نمایید از صفحه ی قسطی کن بازدید فرمایید.

شرایط خرید اقساطی تیبا ۲ از فرنام خودرو

در معامله با فرنام خودرو نیازی نیست که نگران زمان تحویل گرفتن خودروی قسطی خود باشید و یا زیر بار اقساطی بروید که پرداخت آن‌ها زندگی معمولی شما را با مشکلات مالی مواجه کند.

خرید اقساطی تیبا ۲ از فرنام خودرو با شرط تحویل فوری ماشین، همراه است و پای میز مذاکره می‌توانید توان اقتصادی خود را برای کارشناسان فروش توضیح دهید تا با توجه به آن مبلغ اقساط را تعیین کنند.

بنابراین ضمن اینکه می‌توانید از شرایط منعطف فرنام خودرو برای خرید اقساطی تیبا بهره‌مند شوید، تجربه یک خرید اقساطی دلچسب را نیز خواهید داشت.

 

تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که سند خودرو پس از طی شدن پروسه‌های معمول اداری به نام خریدار ثبت خواهد شد تا با خیال راحت پشت فرمان خودروی جدید خود بنشیند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع طرح فروش اقساطی تیبا 2 با فرنام خودرو تماس بگیرید.

فروش اقساطی تیبا 2

 

 

 

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان