Select Page

فروش اقساطی برلیانس h320

فروش اقساطی برلیانس h320

برلیانس که حاصل همکاری مشترک شریک چینی با سایپا است، حدود ۶ سال است که پا به جاده های ایران گذاشته است و استقبال مردم از طرح‌های خرید اقساطی برلیانس h320 گواه این ادعاست که این محصول دو رگه ایرانی_چینی موفق عمل کرده است.
کارشناسان معتقدند، بخش مهمی از موفقیت برلیانس، مرهون ظاهر جذاب و اروپایی آن است. اگر ظاهر این خودرو چشم شما را هم گرفته است و به دنبال طرح‌های فروش اقساطی آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید تا درباره ویژگی‌های ظاهری، فنی، ایمنی و سایر امکانات این خودرو اطلاعات بیشتری کسب کنید. با ما همراه باشید.

 

فروش اقساطی برلیانس h320

اگر میخواهید خودرویی را با شرایط ویژه ی خود خریداری نمایید از صفحه ی قسطی کن بازدید فرمایید.

مشخصات ظاهری برلیانس H320

برلیانس یک هاچبک جمع و جور شهری است که هم به عنوان خودرو مجردی مورد استفاده قرار می گیرد و هم برای خانواده‌های کوچک ۳ نفره، یک خودرو سفری مناسب است.
از نمای روبرو طراحی چراغ‌های منحنی که تا روی گلگیرها کشیده شده‌اند، در کنار طراحی خاص سپر و حجم کاپوت، چهره‌ای جسور، جدی و پرقدرت به آن بخشیده است.
از نمای کناری خطوط بدنه، این هاچبک تقریبا کوچک را عضلانی و حجیم نشان می‌دهد و رینگ‌های آلومینیومی ظاهری مدرن به آن بخشیده‌اند.

از نمای عقب، برلیانس h320 بر خلاف بسیاری از خودروهای هاچبک که نمای جالبی ندارند، اما از طراحی بسیار خوبی برخوردار است. اگر قصد خرید اقساطی برلیانس h320 دارید خیالتان جمع باشد که یک هاچبک جذاب را از آن خود می‌کنید. خودرویی که یکی از زیباترین و مدرن‌ترین هاچبک‌های موجود در جاده‌های ایران است و از سوی کاربرانش، نمره عالی را دریافت کرده است.

طراحی داخلی برلیانس h320

به شما قول می دهیم که اگر در کابین برلیانس اچ ۳۲۰ بنشینید، شگفت زده خواهید شد! همه چیز از طراحی لوکس و منحصر به فردی برخوردار است، به طوری که نظیر آن را در کمتر خودروی ایرانی دیده‌اید.

با خرید اقساطی برلیانس h320 صاحب خودرویی می‌شوید که جنس تودری‌ها، غربیلک فرمان و روکش صندلی‌ها از چرم بسیار مرغوب است، اگرچه متریال تشکیل دهنده داشبورد از پلاستیک سخت با جنس نیمه مرغوب ساخته شده است، اما طراحی المان‌های داخلی به قدری کارشناسانه و بر اساس اصول زیبایی‌شناسی صورت گرفته است که نمی‌توان ایرادی بر آن وارد کرد.

در طراحی فضای داخلی برلیانس از ۳ رنگ استفاده شده است که یکی از آنها رنگ تودری، سقف و صندلی، رنگ دیگر رنگ داشبورد ، فرمان و قسمت بالای درب‌ها و با رنگ نقره‌ای نیز اطراف دریچه‌های تهویه هوا و بخشی از کنسول میانی تزیین شده است.

باشرکت در طرح فروش اقساطی برلیانس h320 صاحب خودروی خواهید شد که طراحی داخلی آن شما را به وجد خواهد آورد.

مشخصات فنی برلیانس h320

برلیانس h320 مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری است که ۴ سیلندره و ۴ دنده اتومات است. موتور این خودرو می‌تواند ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن‌متر گشتاور ایجاد کند.

با شرکت در طرح فروش اقساطی برلیانس h320 صاحب خودرویی می‌شوید که در ۱۴.۵ ثانیه به شتاب صفر تا صد می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت اندازه‌گیری شده است. میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز صدی ۶.۷ اعلام شده که بسیار بهینه و منطقی است.

این هاچبک با ۴۲۱۰ میلی‌متر طول، ۱۷۵۸ میلی‌متر عرض، ۱۴۶۰ میلی‌متر ارتفاع و ۱۲۴۰ کیلوگرم وزن، یک خودرو جمع و جور شهری لحاظ می‌شود.

برای علاقمندان به محیط زیست نیز ناگفته نماند که این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است. بنابراین با خیال راحت می‌توانید آن را برای شهرهای شلوغ و آلوده انتخاب کنید.

• تجهیزات ایمنی برلیانس h320

با خرید اقساطی برلیانس h320 صاحب خودرویی خواهید شد که دارای ۲ ستاره ایمنی است. برلیانس با توجه به جثه جمع و جورش، قابلیت کنترل خوبی دارد و تجربه کاربری مالکان آن از توان خوب کنترل این خودرو در هنگام سوانح و موانع یاد می‌کنند. از تجهیزات ایمنی برلیانس h320 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کیسه هوای راننده
• کیسه هوای سرنشین جلو
• ایمبولایزر
• سیستم ترمز ABS
• سیستم ترمز EBD
• باز شدن خودکار درب‌ها در هنگام تصادف
• ایزوفیکس
• هشدار نبستن کمربند توسط راننده

تجهیزات رفاهی برلیانس h320

چنان که از ظاهر جذاب و طراحی داخلی شکیل برلیانس بر می آید، این خودرو از امکانات رفاهی متعددی نیز برخوردار است که مدرن بودن آن را تکمیل می‌کند. بر اساس آنچه تاکنون درباره ویژگی‌های برلیانس گفته شد و با توجه به امکانات رفاهی متعددی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است، برلیانس h۳۲۰ از محدوده قیمتی بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

به طور کلی باید گفت با خرید اقساطی برلیانس h320 صاحب خودرویی خواهید شد که مهمترین مزیت رفاهی آن سانروف است. سانروف برای مشتری ایرانی بسیار مهم به شمار می‌رود،

به طوری که علت اصلی خرید خودروهای بعضا بی‌کیفیت چینی، داشتن همین امکان است. البته برلیانس h۳۲۰ به غیر از سانروف از امکانات رفاهی دیگری نیز برخوردار است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

• سیستم تهویه مطبوع
• سنسور دنده عقب
• سانروف برقی
• آینه‌های جانبی برقی
• سیستم صوتی مدرن و ۶ بلندگو
• بالا و پایین بردن پنجره‌ها با استفاده از ریموت برای شیشه‌های جلو و عقب
• قفل اتوماتیک درب‌ها در سرعت بالای ۲۰ کیلومتر
• امکان تنظیم صندلی راننده در هشت جهت
• صندلی‌های عقب با قابلیت تاشوندگی
• سیستم الکترومغناطیسی بازکردن درب صندوق عقب

خرید اقساطی برلیانس h320

به نظر نمی‌رسد سایپا برنامه‌ای برای فروش محصول جذاب خود در دستور کار داشته باشد. آخرین باری که برلیانس از سوی این کمپانی عرضه شد، تعداد خودروهای عرضه شده آنقدر کم بود که صدای همه متقاضیان خرید را درآورد.

از سوی دیگر سایپا عرضه محصولات خود را به قرعه کشی های عجیب و غریب پیوند داده است، به طوری که ممکن است ماه‌ها و حتی سال‌ها منتظر بمانید تا بتوانید محصولات این شرکت را از طریق خود کارخانه خریداری کنید.

در چنین شرایطی فرنام خودرو به عنوان معتبرترین مرکز فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی و نظر به درخواست مکرر مشتریان خود از سراسر کشور، طرح فروش اقساطی برلیانس h320 را در دستور کار قرار داده است.

برای خرید برلیانس از فرنام خودرو از مزایایی چون تحویل فوری و آنی، ثبت سند به نام خریدار، قیمت واقعی خودرو، تنظیم قرارداد مبلغ اقساط و بازه زمانی بازپرداخت بر اساس شرایط اقتصادی مشتری و مشاوره رایگان پیش از خرید برخوردار خواهید شد.

برای اطلاع از قیمت روز خودروهای تولید داخل، خودروهای وارداتی و خارجی و نیز اطلاع از جزئیات طرح فروش اقساطی برلیانس h320 می‌توانید همه روزه با مرکز فروش فرنام خودرو تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان مجرب این مجموعه بهره‌مند شوید.

فروش اقساطی برلیانس h320

 

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان