خرید اقساطی تارا

تارا جدیدترین محصول ایران خودرو است که از اواخر سال 99 در لیست محصولات بزرگترین خودروساز ایرانی قرار گرفت. این خودروی جدید که به پروژه k132 معروف است بر اساس پلتفرم پژو 301 تولید خواهد شد.

با توجه به قیمت نسبتاً بالای این خودروی ملی، فرنام خودرو با ارائه شرایط فروش اقساطی تارا این امکان را فراهم کرده است تا دوست داران خودروی ملی جدید از همین حالا بتوانند برای خرید اقساطی تارا اقدام کنند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید اقساطی خودرو و محصول جدید ایران خودرو هستید در ادامه این مطلب همراه فرنام خودرو باشید.

خرید اقساطی تارا ایران خودرو- محصول جدید ایران خودرو

 

شرایط خرید اقساطی تارا

شرایط خرید اقساطی ایران خودرو برای تارا نیز هنوز ارائه نشده و به نظر نمی‌رسد در حال حاضر قرار به ارائه چنین طرحی از طرف بزرگترین تولید کننده خودرو داخلی باشد.

فرنام خودرو با توجه تقاضا و نیاز موجود در بازار برای خرید اقساطی تارا، طرح ویژه‌ای را برای این خودرو در نظر گرفته است.

شما می‌توانید با استفاده از شرایط فروش اقساطی تارا در فرنام خودرو، اقدام به خرید اقساطی تارا با کم‌ترین پیش پرداخت و اقساط ماهانه بلند مدت کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با مشخصات تارا و شرایط خرید اقساطی محصولات ایران خودرو در فرنام خودرو آشنا شویم.

معرفی تارا ایران خودرو (پروژه K132)

قبل از آشنایی با شرایط فروش اقساطی تارا با تحویل فوری، بهتر است کمی بیشتر با محصول جدید ایران خودرو آشنا شویم. پروژه K132 یا تارا، آخرین دستاورد آبی‌های کیلومتر 14 جاده مخصوص است.

با اینکه پلفترم تارا همان پلتفرم استفاده شده در پژو 301 است، اما 93 درصد این خودرو داخلی سازی شده تا بتوانیم لقب خودروی ملی را به آن بدهیم.

تا قبل از سال 97 قرار بود پژو 301 با همکاری خودروساز فرانسوی روی خط تولید و مونتاژ ایران خودرو برود. اما تحریم‌ها و مشکلات ناشی از آن این فرصت را از ایران خودرو گرفت.

بزرگ‌ترین خودروسازی ایرانی نیز تصمیم گرفت به جای تولید پژو 301 خودرویی با همان پلتفرم خودروی دیگری در ایران تولید کند.

تلاش‌های ایران خودرو خیلی زود به ثمر نشست و نسخه اولیه خودرو در بهمن 98 و مجدداً با تغییرات جزئی در تیر 99 رونمایی شد.

بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره در 17 اسفند 99 پیش فروش تارا ایران خودرو انجام گرفت و مدیران این شرکت قول دادند در مهر و اسفند 1400 خودروهای سفارش داده شده را به دست مشتریان برسانند.

به این ترتیب تارا در دو نسخه دنده‌ای و اتومات در نیمه دوم 1400 وارد بازار خواهد شد.

بررسی ظاهری خودروی تارا

بعد از رونمایی در تیر 99 مشخص شد که خودروی جدید ایران خودرو از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سبک طراحی دنا پلاس دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شرایط فروش اقساطی دنا تحویل فوری نیز مراجعه کنید.

طراحی که قبلاً مورد توجه خریداران محصولات ایران خودرو در ایران قرار گرفته بود این بار با کمی تغییر در تارا نیز دیده می‌شود. بسیاری از منتقدان نمای جلویی تارا را کپی برداری از فورد موستانگ خصوصاً موستانگ 2013 می‌دانند.

در نگاه اول نیز کاملاً می‌توان به این شباهت خصوصاً در محل جا نمایی چراغ‌های دی لایت، حجم سپر جلو و چراغ‌های جلو پی برد. حتی خطوط حجم دهنده کاپوت و نیز این شباهت را تقویت می‌کنند.

با این حال در نمای جلو طراحی قابل قبول و زیبایی را مشاهده می‌کنیم. موضوعی که می‌تواند به فروش تارا ایران خودرو در بازار ایران کمک زیادی کند.

در نمای پشت برای اولین بار در محصولات ملی از طرح چراغ‌های پیوسته استفاده شده است. طراحی که نمای زیبایی در این قسمت از خودرو ایجاد کرده است.

طراحی درب صندوق و حجم دهی‌های انجام شده به همراه سپر یکپارچه با طراحی متفاوت نسبت به سایر خودروهای ایرانی باعث شده تا زیبایی تارا دو چندان شود.

طراحی قابل قبول تارا که حتی در تصاویر اولیه هم مشخص بود، سبب شد تا بسیاری از افراد خرید تارا ایران خودرو را در برنامه‌های خود قرار دهند.

بررسی نمای داخلی تارا ایران خودرو

اگر چه ممکن است در اینکه نمای جلویی تارا را کپی برداری از موستانگ و نمای عقب آن کپی برداری از دوج چلنجر است، تردید وجود داشته باشد؛

اما در مورد کپی برداری کامل نمای داخلی از پژو 301 هیچ شک و شبه ای باقی نمی‌ماند. کافی است تا تصویر نمای داخلی تارا را در کنار تصاویر نمای داخلی پژو 301 قرار دهید تا متوجه شباهت‌های فراوان آن‌ها شوید،

با توجه به محدود تصاویری که از نمای داخلی تارا توسط ایران خودرو ارائه شده است،

شاهد یک طراحی ساده و نسبتاً قدیمی در نمای داخلی این خودرو در مقایسه با خودروهای روز دنیا خواهیم بود

و نباید انتظار تغییرات خاصی نسبت به محصول قبلی ایران خودرو یعنی دنا پلاس، از نظر کیفیت یا اضافه شدن امکانات ویژه داشته باشیم.

مشخصات فنی خودروی تارا

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که پیش از خرید تارا باید به آن توجه کرد مشخصات فنی پیشرانه ایران خودرو تارا است. ایران خودرو از پیشرانه TU5 که در سایر محصولات این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفته بود، در قلب تارا استفاده می‌کند.

طبق اطلاعات اعلامی توسط ایران خودرو، موتور TU5P تارا دارای 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن متر گشتاور خواهد بود.

تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود

که نسخه دنده‌ای به گیربکس 5 دنده دستی و مدل اتوماتیک به گیربکس 6 دنده اتوماتیک جدید ایران خودرو مجهز است.

حداکثر سرعت تارا ایران خودرو 190 کیلومتر بر ساعت است. در نسخه دنده‌ای، شتاب تارا 11.5 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی آن 7 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است.

در مجموع از لحاظ فنی شاهد تفاوت خاصی بین تارا سایر محصولات قدیمی ایران خودرو نیستیم و در یک رده قرار می‌گیرند. در ادامه جدول مشخصات فنی تارا را مشاهده می‌کنید:

 

نوع موتور TU5P
حجم موتور 1587 سی سی
حداکثر توان موتور 113 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور موتور 144 نیوتون متر در 4000 دور در درقیقه
نوع گِربکس 5 دنده دستی و 6 سرعه اتوماتیک
شتاب صفر تا 100 11.5 ثانیه
مصرف سوخت ترکیبی در 100 کیلومتر 7.06 لیتر

امکانات رفاهی و ایمنی ایران خودرو تارا

تارا ایران خودرو در نسخه استاندارد به کروز کنترل، محدود کننده سرعت، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دی لایت، چراغ همراه و خوش آمدگویی، شیشه راننده آنتی ترپ، سیستم پایش فشار باد و دوربین عقب، دو کسیه هوا برای سرنشینان جلو و ترمز دیسکی عقب و جلو به همراه ترمزهای ABS/EBD مجهز شده است.

همانند دنا پلاس امکان اضافه شدن امکانات بیشتر مانند سانروف، پوشش چرم و کیسه‌های هوای جانبی در این خودرو نیز وجود دارد.

 

مزایای خرید اقساطی تارا در فرنام خودرو

در چنین شرایطی اگر به فکر خرید تارا ایران خودرو هستید، می‌توانید از گزینه‌های جایگزین مانند

شرایط خرید اقساطی تارا تحویل فوری در فرنام خودرو استفاده کنید.

با استفاده از خدمات خرید ایران خودرو اقساطی فرنام خودرو می‌توانید با کمترین پیش پرداخت، اقدام به خرید اقساطی تارا کنید.

فرنام خودرو این امکان را فراهم کرده تا اقساط ماهانه با توافق بین ما و مشتریان تعیین شوند

و در صورت پرداخت کل مبلغ اقساط پیش از موعد مقرر، شرکت درصد سود خود را نیز کاهش خواهد داد.

نکته مهم، تحویل فوری تارا توسط فرنام خودرو است. بدین ترتیب نیازی نیست مدت زمان زیادی را منتظر اعلام شرایط پیش فروش جدید توسط ایران خودرو بمانید.

اگر میخواهید خودرویی را با شرایط ویژه ی خود خریداری نمایید از صفحه ی قسطی کن بازدید فرمایید.