Select Page

فروش اقساطی جک K7

جک k7 جدیدترین کراس‌اوور گروه صنعتی کرمان خودرو بوده که به‌عنوان یکی از خودروهای لوکس چینی وارد بازار ایران شده است. جک k7 که با نام جک x7 نیز معرفی می‌شود،

از محصولات شرکت خودروسازی جک موتورز به شمار می‌رود. این خودروی نسل جدید، بعد از مونتاژ در کرمان موتور به زودی وارد بازار خواهد شد.

کراس‌اوور و شاسی بلندها از خودروهای پرطرفدار بازار ایران هستند. پیش بینی می‌شود جک k7 اولین کراس‌اوور خوش چهره خانواده جک، توجه زیادی را به خود معطوف کند.

جک k7 محصول لوکس چینی، با برخورداری از طراحی بیرونی و داخلی زیبا، موتور قوی و امکانات جانبی قابل توجه مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است.

به دلیل این هیاهویی که این خودرو در دل بازار انداخته، فرنام خودرو با همکاری کرمان خودرو، فروش اقساطی جک k7 را از همین حالا برای شما خریداران فراهم کرده است.

بنابراین شما می‌توانید در فرنام خودرو با فروش اقساطی خودرو آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی دقیق کراس‌اوور k7، به پاسخ سوالاتتان برسید.

فروش اقساطی جک K7

 

 

محصولات خانواده جک جایگاه زیادی در دل خریداران ایرانی باز کرده است و طرفداران زیادی دارد. با توجه به افزایش قیمت خودروها، مخصوصا شاسی بلندها و کراس‌اوور جدید چینی جک K7، استفاده از شرایط فروش اقساطی جک در سایت فرنام خودرو است.

ما در فرنام خودرو با ارائه بهترین شرایط برای خرید ماشین، شما را برای رسیدن به خودرو مورد علاقه‌تان یاری می‌کنیم.

طراحی داخلی و کابین جک K7؛ مدرن و جذاب

کابین داخلی کراس‌اوور k7، بسیار لوکس  وزیبا به نظر می‌آید و در همان برخورد اول حس خوبی به سرنشینان القا می‌کند. رنگ کابین با اکثر قسمت‌های خودرو هم رنگ است و بعضی از قسمت‌ها برای ایجاد تفاوت و حجم‌دهی، متفاوت طراحی شده‌اند.

همچنین روکش چرمی صندلی‌ها با کنسول و دورفرمان یکسان هستند. در ردیف‌های جلو و عقب خودرو کنسول جاداری تعبیه شده است که راحتی زیادی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

فروش اقساطی جک K7

آپشن های جک k7 در کابین داخلی

کابین جک K7 بسیار خوش ظاهر دیده می‌شود. سیستم پخش MP4 با نمایشگر 12 اینچی و هم‌راستا با داشبور و دریچه‌های هوا و رنگ براق قطعات، حس خوبی به سرنشینان می‌دهد.

اهرم تعویض دنده مجهز به عملگر الکترونیکی است و راحتی زیادی برای راننده فراهم می‌کند.

همچنین کنار اهرم دنده، فضایی دو طبقه برای قرار دادن وسایل ضروری و جالیوانی تعبیه شده است.

همچنین قابلیت اتصال گوشی موبایل، GPS و iPod را به سیستم خودرو خواهید داشت.

فرمان و سیستم پشت آن بسیار ساده و خوش چهره بوده و عقربه‌های پنل به راحتی قابل دیدن هستند.

از نقاط قوت کراس‌اوور جدید چینی، صندلی‌های فول آپشن است. جنس چرمی و نرم صندلی‌ها، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، صندلی شاگرد در4 جهت و تنظیم زاویه پشتی صندلی‌های ردیف عقب فضای راحتی برای سرنشینان خودرو فراهم می‌کند.

بررسی مشخصات فنی خودرو JAC K7

خودرو جک k7 مجهز به پیشرانه‌ی 4 سیلندرِ و 16 سوپاپه است.

استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 5 است که حداکثر قدرت 174 اسب‌بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 251 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین گیربکس به کار رفته شش دنده دستی و اتوماتیک و دوکلاچه DCT است.

سیستم فرمان خودرو برقی و مجهز به EPS است. همچنین سیستم ترمز جک k7 شامل جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی می‌شود.

سیستم فنی این خودرو مجهز به تجهیزات با کیفیتی است که همین عامل تصور شما را از دیگر خودروهای بی کیفیت چینی تغییر می‌دهد.

فروش اقساطی جک K7

امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی جک k7؛ جدیدترین کراس‌اور گروه جک موتورز

گروه خودروسازی جک موتورز در مجهز کردن خودرو جک K7 به امکانات رفاهی، سنگ تمام گذاشته است.

در قسمت سیستم صوتی و تصویری شامل سیستم صوتی infinity با  پخش MP5 و بلندگو است. به نمایشگر lcd 12 اینچی مجهز است. یکی از آپشن‌های رضایت بخش جک k7 علاوه بر بلوتوث، خروجی برق ردیف جلو وعقب به USB 5 ولته است.

برقی بودن صندلی‌ها، کروز کنترل، عایق درب موتور، پرده کشویی صندوق عقب و قابلیت گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو به راحتی سرنشینان و راننده در کنترل عملکرد خودرو، کمک زیادی می‌کند.

سایر امکانات قدرتمند JAC K7 سانروف پانورما و ریل سقفی است که طرفدار زیادی بین افراد دارد.

از منظر تجهیزات ایمنی، این خودرو مجهز به 4 کیسه‌های هوا برای سرنشینان جلو و جانبی است. همچنین مجهز به سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و سیستم HSA در سربالایی است که در کنترل ایستایی خودرو در مسیرهای شیب‌دار بسیار موثر است.

بدون شک سنشور پارک عقب و جلو و دوربین 360 درجه  این خودرو کمک زیادی به رانندگان می‌کند. با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه می‌رسیم که جک K7 مجهز به امکانات ایمنی و رفاهی خوبی است.

فروش اقساطی جک K7

اگر میخواهید خودرویی را با شرایط ویژه ی خود خریداری نمایید از صفحه ی قسطی کن بازدید فرمایید.

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان