Select Page

فروش اقساطی ساینا

سال ۱۳۹۵ بود که مهندسان دومین شرکت خودروساز ایران، تصمیم گرفتند تا نسخه فیس لیفت تیبا را روانه بازار کنند. تیبا که به جایگزین خوبی برای پراید تبدیل شده بود با ظاهری جذاب‌تر خیلی زود توانست دل مشتری ایرانی را به دست آورد و همین عامل هم سبب شد تا مهندسان سایپا به فکر تولید و رونمایی از ساینا بیفتند. بنابراین ساینا به معنی سیمرغ، پا به جاده‌های ایران گذاشت و طرح فروش اقساطی ساینا با استقبال چشمگیری مواجه شد.

این خودرو که در سه تیپ EX، SX و SEA تولید شده بود، با ظاهری تخم مرغی که بی‌شباهت به پژو ۲۰۶ نیست، با توان فنی مشابه تیبا و البته چهره‌ای مدرن و جذاب در اختیار مشتریان قرار گرفت. در ادامه به تفصیل به مشخصات این خودرو خواهیم پرداخت و شیوه‌های خرید اقساطی ساینا را با هم مرور می‌کنیم. با ما همراه  باشید.

مشخصات ظاهری ساینا

خودروسازان ایرانی وفتی تصمیم می‌گیرند که نسخه‌های فیس لیفتی از تولیدات قبلی خود را عرضه کنند، غالبا با ایجاد یک‌سری تغییرات محدود به انجام این کار می‌پردازند. اما درباره ساینا، این مساله صادق نیست؛ چراکه به گواه بسیاری از کارشناسان خودرو، ساینا یک خودروی جدید است که حجم تغییرات ایجاد شده روی بدنه آن به نسبت تیبا، بسیار زیاد و بنیادین است.

ساینا، سیمرغ تولیدی سایپا، چهره خشن خود را مدیون طراحی ویژه چراغ‌های جلو و کشیدگی جلو پنجره است. از نمای جانبی، خطوط و حجم بدنه، شتاب و پویایی ساینا را تاکید می‌کند و از نمای جلو و عقب، طراحی خاص سپر بر ویژگی اسپرت بودن خودرو افزوده است. فروش اقساطی ساینا با شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا، صاحب خودرویی می‌شوید که از نظر ظاهری با برادر بزرگترش تیبا، تفاوت ‌های فاحش و مشخصی دارد و وجوه مدرن و چشم‌نواز نمای بیرونی آن، برای این خودرو یک مزیت مهم محسوب می‌شود. به‌طوری که اگر به دنبال یک خودرو با نمای لوکس هستید که در محدوده قیمتی مناسبی قرار گرفته باشد، قطعا یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های شما خرید قسطی ساینا خواهد بود.

طراحی داخلی ساینا

هر چقدر که تیبا و ساینا از نظر طراحی ظاهری، تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند، کابین هر دو خودرو بسیار به هم شبیه است.در واقع در نگاه اول این‌گونه تصور می‌شود که با توجه به ظاهر مدرن و لوکس ساینا، کابین نیز از امکانات بیشتری برخوردار باشد، اما در این زمینه طراحان سایپا کم‌کاری کرده‌اند! ساینا یک کابین ساده و کاملا معمولی دارد که تماما همان چیزی است که برای تیبا در نظر گرفته شده بود. جنس متریال به کار رفته در کابین هم، چنگی به دل نمی‌زند و ابدا با نمای لوکس بیرونی ساینا همخوانی ندارد. در برخی نسخه‌های ساینا یک نمایشگر لمسی هم به کابین اضافه شده است.

مشخصات فنی ساینا

همان‌طور که طراحی داخلی ساینا و تیبا به هم شبیه است، هر دو خودرو مشخصات فنی یکسانی هم دارند. اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ساینا دارید، خوب است بدانید که از نظر فنی، سیمرغ تولید سایپا، هیچ برتری بر برادر بزرگترش، تیبا ندارد. البته ناگفته نمامد که ساینا در نسخه اتومات نیز تولید و عرضه شده است که با توجه به قیمت ارزان آن، برای علاقمندان به خودرو اتومات یک امتیاز ویژه تلقی می‌شود. ساینا مجهز به یک پیشرانه ۸ سوپاپه و ۴ سیلندر خطی است که ۱۵۰۳ سی‌سی حجم دارد.

حداکثر قدرت این پیشرانه ۸۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۱۲۸ نیوتن متر محاسبه گردیده است. اگرچه بسیاری از تولیدات داخل فاقد استاندارد آلایندگی هستند، اما ساینا دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است که یک گزینه مناسب برای شهرهای شلوغ و آلوده محسوب می‌شود. با خرید اقساطی ساینا صاحب خودرویی خواهید شد که در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند و از این رو ساینا را باید در زمره خودروهای کم مصرف عنوان نمود. بنابراین با داشتن ساینا خیالتان راحت باشد که مجبور نیستید بخش قابل توجهی از حقوق ماهانه خود را به خرید بنزین اختصاص دهید و نیازی نیست ساعت‌ها وقت خود را در پمپ بنزین تلف کنید.

ویژگی‌های ایمنی ساینا

کسانی که تجربه کاربری ساینا را دارند، آن را خودرویی ایمن معرفی می‌کنند. اگرچه ساینا با برخی مدل‌های پراید و تیبا صندوقدار در یک محدوده قیمتی قرار دارد، اما سطح ایمنی آن مطلوب‌تر گزارش شده است. از تجهیزات ایمنی ساینا باید به ایربگ راننده و سرنشین و سیستم پیشرفته ترمز ABS و EBD اشاره کرد. با شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا صاحب خودرویی می‌شوید که در سرعت بالای ۱۰ کیلومتر به طور خودکار درب‌ها را قفل می‌کند و در هنگام بروز سوانح نیز به شکل اتوماتیک درب‌ها باز می‌شود. اگر میخواهید خودرو را با شرایط ویژه ی خود خریداری نمایید از صفحه ی قسطی کن بازدید فرمایید. سیستم کنترل سرعت، ایزوفیکس، ایمبولایزر، سیستم هشدار نبستن کمربند راننده و کمربند ایمنی قابل تنظیم را باید از دیگر تجهیزات ایمنی ساینا عنوان نمود.

امکانات رفاهی ساینا

در شرایطی که سایپا حتی محل قرارگیری لیوان  را نیز جز امکانات رفاهی تولیدات خود عنوان می‌کند و با توجه به محدوده قیمتی ساینا، این خودرو از تجهیزات رفاهی نسبتا مناسبی برخوردار است.

برخی از این تجهیزات عبارتند از:

  • رینگ‌های ۱۴ اینچی آلومینیومی
  • فرمان هیدرولیک
  • آینه‌های جانبی برقی
  • سیستم صوتی با قابلیت پخش AUX,MP3 و USB
  • سیستم ضد سرقت ایمبولایزر
  • بالابرهای برقی شیشه های عقب و جلو
  • سیستم پارک دنده عقب
  • گرم کن شیشه عقب
  • ورود و استارت بدون کلید
  • سیستم تهویه مطبوع دیجیتال

برای بررسی سایر مشخصات نیز میتوانید از سایت سایپا بازدید نمایید.

خرید اقساطی ساینا از فرنام خودرو اگر علاقمند به خرید ساینا اقساطی هستید و با توجه به اینکه شرکت خودروسازی سایپا، مدت‌هاست که طرحی برای فروش این خودرو در دستور کار قرار نداده است، با سردرگمی برای مرجع مطمئن خرید ساینا مواجه شده‌اید، برای شما یک خبر خوشحال‌کننده داریم! فرنام خودرو، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش اقساطی خودرو در جدیدترین طرح فروش اقساطی سایپا، ساینا را با شرایطی ویژه عرضه می‌کند.

در معامله با فرنام خودرو، ضمن اینکه از مزایای تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار بهره‌مند خواهید شد، این فرصت را نیز خواهید داشت که مبلغ اقساط را با توجه به توان مالی و شرایط اقتصادی خود تعیین نمایید تا کمترین فشار معیشتی بر شما و خانواده‌تان وارد شود. برای شرکت در طرح فروش اقساطی ساینا که از سوی فرنام خودرو ارائه شده است و نیز اطلاع از جزییات طرح‌ها و استعلام قیمت روز خودرو، می‌توانید همه روزه و در ساعات کاری با کارشناسان بخش فروش فرنام خودرو تماس حاصل نمایید.

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان