Select Page

فروش اقساطی سورن پلاس

معرفی سورن پلاس

فروش اقساطی سورن پلاس

خرید اقساطی سورن پلاس نسبت به خرید سورن، طرفداران بیشتری دارد. چون طراحی ظاهری سورن پلاس نسبت به سورن، بهتر است. برای مثال، شیشه‌های دودی عقب سورن پلاس، یکی از پارامترهای زیبایی طراحی خارجی آن محسوب می‌شود. البته هم نمی‌توان از امنیت بالا و طراحی داخلی آن هم چشم‌پوشی کرد.

اگر میخواهید خودرو را با شرایط ویژه ی خود خریداری نمایید از صفحه ی قسطی کن بازدید فرمایید

سورن پلاس با نام سمند سورن پلاس هم شناخته می‌شود. در واقع، سورن پلاس جزو زیرمجموعه‌ای از خانواده سمند است.

 

سورن پلاس جزو خودروهای ایرانی است که در ماه‌های پایانی سال 98 معرفی شد. تولید انبوه آن در سال 99 بود و از طریق طرح‌های فروش به دست متقاضیان رسید.

1.ایمنی در سورن پلاس

 

بحث ایمنی راننده و سرنشینان پیش از خرید اقساطی سورن پلاس بسیار اهمیت دارد. سورن پلاس با دارا بودن دو نوع از امکانات می‌تواند ایمنی 90 درصدی راننده و سرنشینان خودرو را تامین کند. سنسور دنده عقب، یک نمونه از تجهیزات ایمنی در سورن پلاس هستند. دو عدد کیسه هوایی هم که در soren plus تعبیه شده اند، امنیت و ایمنی بالای راننده را تامین خواهند کرد.

 

از لحاظ دیگر هم می‌توان به بحث ایمنی در soren plus نگاه کرد. ایزوفیکسی که در این خودرو تعبیه شده، می‌تواند خیال شما را از بابت عدم ایجاد صدمه به سرنشینان عقبی خودرو جمع کند.

2.سیستم ترمز

 

در حقیقت، ترمز ABS خودروی سورن پلاس از تکنولوژی EBD بهره برده است و تمامی جنبه‌های امنیتی را پوشش می‎دهد.

نمای داخلی سورن پلاس

 

کمتر پیش می‌آید که در خرید و فروش اقساطی سورن پلاس پیش از خرید بتوانید درون خودرو را به طور اجمالی مشاهده کنید. با توجه به اینکه نمای داخلی خودرو می‌تواند شاخص مهمی برای خرید آن باشد، به توصیف آن می‌پردازیم. در سورن پلاس، دما و باز بودن درب‌ها در پوسته بالایی کنسول مرکزی داشبورد نمایش داده می‌شوند. در رابطه با طرح کلی اتاقک آن هم باید بدانید که این طرح شبیه به سمند معمولی است.

 

سیستم پخش رادیو همراه با اسپیکر، برخورداری از پورت USB، قابلیت اتصال به بلوتوث و تعبیه دکمه‌های کنترل صوتی روی فرمان جزو دستگاه‌های مولتی مدیای این خودروی محسوب می‌شوند. در رابطه با فرمان سورن پلاس هم باید گفت که از نوع هیدرولیکی است و نمی‌توانید انتظار حرکت تمام اتومات را از این خودرو داشته باشید.

تهویه اتوماتیک سورن پلاس

 

اعلامیه‌هایی که برای خرید و فروش اقساطی سورن پلاس درج می‌شود، به موردی مانند تهویه اتوماتیک آن هم اشاره خواهد شد. تهویه اتوماتیک سورن پلاس از نوع سیستم یکپارچه است. البته در نظر داشته باشید که در هر زمان که مایل باشید، می‌توانید سیستم تهویه‌ی آن را به نوع دستی تغییر بدهید.

 

زمانی که از سورن پلاس استفاده می‌کنید، می‌توانید متوجه شوید که چه تفاوتی در میزان انتقال حرارت وجود دارد. خودروهایی که دارای سیستم تهویه اتوماتیک هستند، گرما به طور مستقیم و به صورت موجی به صورت آن‌ها برخورد نمی‌کند.

 

5.صندلی برقی خودروی سورن پلاس

 

افرادی که از طرح خرید اقساطی سورن پلاس استفاده کرده‎اند، می‌دانند که صندلی این خودرو چه تاثیری بر روی سهولت رانندگی آن‌ها دارد. تغییر ارتفاع جلو تشک، تغییر شیب پشتی، تغییر ارتفاع زیر سری، تکیه گاه کمر، حرکت صندلی به جلو و عقب و تغییر ارتفاع عقب تشک جزو حرکت‌هایی هستند که به طور اتومات می‌توانید تنظیم کنید.

 

6.اسپویلر

 

خودروی سورن پلاس دارای اسپویلر می‌باشد. اهمیت و کارایی اسپویلر را زمانی متوجه خواهید شد که در حین وقوع سانحه، ماشین از روی زمین پرتاب نمی‌شود. در حقیقت، اسپویلر در سورن پلاس باعث می‌شود تا سد هوا ایجاد شود. در پی آن، وضعیت خودرو در سرعت‌های بالا حفظ می‌شود. منظور از حفظ شدن خودرو در اینجا، خنثی سازی آن است.

چه تفاوتی بین سورن و سورن پلاس وجود دارد؟

 

یکی از سوالات رایجی که پیش از شرکت در طرح‌های خرید و فروش اقساطی سورن پلاس برای افراد پیش می‌آید، این است که فرق بین سورن پلاس و سورن چیست. به هر حال، هر چه باشد؛ تفاوت قیمتی بین این دو خودرو وجود دارد. یکی از تفاوت‌های اصلی بین سورن پلاس و سورن در طراحی چراغ‎‌های بخش عقبی آن‌ها است. طراحی بخش عقبی سورن پلاس بسیار زیباتر از طراحی بخش جلویی آن است. البته طراحی چراغ‎های بخش جلویی این خودرو هم دچار تغییراتی شده اند.

 

سومین تفاوت بارز میان سورن و سورن پلاس در بخش جلویی پنجره آن دیده می‌شود. این درحالی است که تنها بخش عقبی سورن دارای شیشه‌های دودی می‌باشد.

مشخصات فنی سورن پلاس

 

کد کلاس خودرو      57519

نوع موتور               EF7

حجم موتور (cc)      1650

حداکثر توان موتور (hp)        115 اسب بخار در 6000 دور در دقيقه

حداكثر گشتاور (Nm)             159 نيوتن متر در (4500-3500) دور در دقيقه

تعداد سوپاپ             16

نوع سوخت سازگار بنزين بدون سرب اكتان 95

سيستم انژكتوري      پاشش چند نقطه اي

حداکثر سرعت (km/h)         190

شتاب صفر تا 100 (ثانیه)      12

سيستم انتقال قدرت   دستي پنج سرعته

مصرف سوخت خارج شهر (Lit/100 km)           5.8

مصرف سوخت تركيبي (Lit/100 km) 7.49

طول خودرو (mm) 4534

عرض خودرو(mm)              1720

ارتفاع خودرو (mm)              1460

فاصله بين دو محور چرخهاي عقب و جلو (mm)  2671

وزن خودرو بدون سرنشين با مخزن سوخت پر و بدون تجهيزات اضافي (kg)    1257

حجم فضاي صندوق عقب (Lit)               500

گنجايش مخزن سوخت (Lit)    66

فروش اقساطی سورن پلاس

فروش اقساطی سورن پلاس

 

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان