Select Page

فروش اقساطی شاهین ✔️ تحویل فوری [ اقساط 30 ماهه ]

فروش اقساطی شاهین

اگر کسی متقاضی خرید خودرو باشد، یکی از گزینه‌هایی که در برابر او قرار می گیرد، محصولات سایپا است. محصولات سایپا به عنوان دومین کمپانی بزرگ خودروساز ایرانی به علت کیفیت ساخت، ویژگی‌های فنی، ظاهری، ایمنی و رفاهی مناسب ونیز محدوده قیمتی مطلوبی که قرار دارند، همواره طرفداران پر و پا قرصی دارد.

یکی از زیباترین محصولات سایپا، شاهین است که این روزها عده زیادی به دنبال طرح‌های خرید اقساطی شاهین از مراکز فروش خودرو هستند.

در ادامه به مشخصات ظاهری، ویژگی‌های کابین، امکانات فنی، تجهیزات ایمنی و رفاهی شاهین می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

فروش اقساطی شاهین

اگر میخواهید خودرویی را با شرایط ویژه ی خود خریداری نمایید از صفحه ی قسطی کن بازدید فرمایید.

مشخصات ظاهری شاهین

شاهین در ابتدا از سوی مهندسان سایپا، رهام نام گرفت. محصول خوش چهره سایپا از سال ۹۷ پا به جاده های ایران گذاشت و این کارخانه، شاهین را به عنوان یک خودروی ملی به مشتری ایرانی معرفی کرد.

خرید اقساطی شاهین به عنوان یک سدان با ویژگی‌های جذاب ظاهری از همان ابتدا با استقبال کم نظیری مواجه شد و شاهین، تمامی ویژگی‌های یک ظاهر چشم‌نواز را دارا بود.

البته اگر از کسانی باشید که به مباحث خودرو علاقمند هستند و در این زمینه مطالعه و تحقیق می‌کنند به خوبی متوجه می‌شوید که ظاهر شاهین، بی شباهت به خودروهای چینی نیست. گروهی از طراحان نیز معتقدند، سایپا جذابیت ظاهری شاهین را از خودروهای چینی الهام گرفته است.

چهره مصمم و مغرور شاهین را چراغ‌های کشیده جلو، خطوط بدنه و شیب سقف در کنار طراحی خاص سپر و کاپوت، به خوبی به تصویر کشیده‌اند. در واقع ارتباط معنایی مناسبی که بین اجزا و قطعات ظاهری شاهین وجود دارد، باعث شده است که با شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین صاحب خودرویی شوید که بسیار لوکس و مدرن به نظر می‌رسد.

طراحی داخلی و کابین شاهین

شاهین از آن جمله خودروهایی است که که جذابیت ظاهری آن در کابینش نیز دیده می‌شود.

تجربه کاربری مشتریانی که پیش از این از محصولات سایپا استفاده کرده‌اند، می گوید که اگر قرار باشد تعدادی از محصولات این کمپانی را به عنوان خودروهایی نام ببرند که مدرن‌ترین و مجهزترین کابین را دارا هستند، قطعاً شاهین گزینه اول  خواهد بود.

تمام المان‌های طراحی داخلی شاهین ازجمله کنسول میانی، غربیلک فرمان، طراحی صندلی‌ها، دستگیره‌های در و دریچه‌های تهویه هوا، همه و همه از طراحی لوکس و شیک بهره می‌برد که به شدت جوان پسند است.

با شرکت در طرح‌های خرید اقساطی شاهین انتظار نداشته باشید با کابینی مواجه شوید که جنس مواد سازنده آن از متریال درجه یک و مرغوب باشد، اما واقعیت این است که مهندسان سایپا تلاش کرده‌اند با موادی معمولی یک کابین بسیار مدرن و چشم نواز را طراحی کنند.

از آنجایی که ما ایرانی ها از یک خودرو به طور همزمان به عنوان خودروی عبور و مرور شخصی و خودروی خانوادگی استفاده می کنیم، خوب است بدانید که کابین شاهین برای سفر یک خانواده کوچک سه یا چهار نفره جادار و مناسب است. با شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین، صاحب خودرویی می‌شوید که از یک صندوق عقب بزرگ و جادار بهره می‌برد که برای سفرهای خانوادگی یک مزیت محسوب می‌شود. رنگ‌بندی طراحی داخلی شاهین نیز از دو رنگ نقره‌ای و مشکی تشکیل شده است که همه پسند و بسیار شیک به نظر می‌رسد.

فروش اقساطی شاهین

مشخصات فنی شاهین

سدان جمع و جور و خوش قیافه سایپا مجهز به یک موتور M15 است. این پیشرانه ۴ سیلنور و ۸ سوپاپه، توربوشارژ بوده و حجم آن ۱۴۹۷ سی‌سی است.

با شرکت در طرح‌های خرید اقساطی شاهین صاحب خودرویی می‌شوید که  ۴۴۴۶ میلی‌متر طول، ۱۷۷۱ میلی‌متر عرض، ۱۴۹۰ میلی‌متر ارتفاع و ۱۲۷۸ کیلوگرم وزن دارد.

موتور شاهین می‌تواند ۱۱۰ اسب بخار قدرت ایجاد کند و گشتاوری نعادل ۱۷۸ نیوتن‌متر برای آن با ثبت رسیده است.

حداکثر سرعت شاهین، ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است   و از یک گیربکس ۵ سرعته دستی نیز بهره‌مند است، ناگفته نماند که مصرف سوخت شاهین هم در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰ لیتر برآورد شده است.

اگر دوستدار محیط زیست هستید و در یکی از شهرهای شلوغ ایران زندگی می کنید، اگر آلوده نکردن محیط زیست برای شما مهم است و دلتان می خواهد که خودروی شما از نظر فنی و استاندارد آلایندگی در درجه مطلوبی قرار گرفته باشد، خرید اقساطی شاهین یک انتخاب مناسب برای شماست. استاندارد آلایندگی شاهین یورو ۵ است که از این لحاظ یک سر و گردن نسبت به دیگر خودروهای تولید داخل، برتری دارد.

تجهیزات ایمنی شاهین

با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین صاحب خودرویی می‌شوید که تجهیزات ایمنی آن شامل موارد زیر است:

  • کیسه هوای راننده
  • کیسه هوای سرنشین جلو
  • سیستم ABS
  • سیستم EBD

فروش اقساطی شاهین

تجهیزات رفاهی شاهین

یکی از دلایلی که خودروهای بعضا بی‌کیفیت چینی در بازار ایران بسیار پرطرفدار هستند، امکانات رفاهی متعدد آن هاست.

تجربه نشان داده است که مشتری ایرانی علاقه بسیار زیادی به سانروف دارد، بنابراین خودروهایی که از این مزیت برخوردار باشند، طرح های خرید اقساطی آن‌ها با استقبال بسیار زیادی مواجه می شود.

مهندسان سایپا با درک سلیقه مردم اقدام به طراحی امکانات رفاهی متعددی برای سدان جذاب شاهین کرده‌اند.

با خرید اقساطی شاهین صاحب خودرویی می‌شوید که از امکانات رفاهی زیر برخوردار است:

  • فرمان برقی
  • تهویه اتوماتیک
  • سانروف
  • رهیاب ماهواره‌ای
  • رینگ‌های آلومینیومی ۱۵ اینچی
  • استارت دکمه‌ای
  • سیستم ورود به خودرو بدون کلید
  • سیستم اندازه‌گیری و هشدار فشار باد تایرها

به این امکانات، سنسور پارک عقب، ایزوفیکس، کامپیوتر سفری، تنظیم صندلی راننده به صورت دستی در ۶ حالت و تنظیم صندلی سرنشین جلو در ۴ حالت، چراغ روز و سیستم نشان دهنده تعویض دنده را نیز اضافه کنید.

با شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین صاحب خودرویی می‌شوید که از نظر امکانات رفاهی یکی از بهترین و مدرن‌ترین تولیدات داخل است.

خرید اقساطی شاهین از فرنام خودرو

در شرایطی که سایپا هیچ برنامه‌ای برای فروش شاهین در دستور کار ندارد، فرنام خودرو به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه های فروش اقساطی با توجه به مزایای بسیار زیاد خودرو شاهین و نیز درخواست مکرر مشتریان خود  طرح فروش اقساطی شاهین را با شرایط ویژه در دستور کار قرار داده است. در معامله با  فرنام خودرو می توانید از مزایای تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار و مشاوره رایگان پیش از خرید بهره‌مند شوید. برای استعلام قیمت روز سدان جذاب سایپا و اطلاع از جزئیات طرح‌های فروش اقساطی شاهین می توانید با کارشناسان فروش مجموعه فرنام خودرو تماس حاصل نمایید.

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان