Select Page

فروش اقساطی چانگان cs35

فروش اقساطی چانگان cs35

اگر تصورتان از خودروهای چینی، محدود به واردات محصولات بی‌کیفیت این کشور در سایر عرصه‌هاست، باید به شما بگوییم که اشتباه می‌کنید. چانگان یکی از پرطرفدارترین خودروهای چینی است که در ابتدا سایپا اقدام به واردات آن کرد.

پس از مدتی شرکت خودروساز ایرانی، طرح مونتاژ این خودرو را در دستور کار قرار داد و امروزه مراکز بسیاری هستند که اقدام به فروش اقساطی چانگان cs35 می‌کنند. البته همیشه باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید اقساطی خودرو بی‌گدار به آب نزنید و به سراغ مراکز بی‌نام و نشان نروید.

اگر شما هم قصد خرید اقساطی چانگان cs35 را دارید، اما می‌خواهید قدری بیشتر و تخصصی‌تر با مشخصات این خودرو آشنا شوید و در نهایت بدانید که معتبرترین مرکز فروش چانگان به صورت اقساطی کجاست، ادامه مطلب را از دست ندهید.

فروش اقساطی چانگان cs35

مشخصات ظاهری چانگان cs35

در نگاه اول، چراغ‌های بزرگ گوشه‌دار، عضلانی‌ بودن بدنه،  جلو پنجره بزرگ و منحنی و طراحی خاص سپر، چهره‌ای خندان از چانگان را به ذهن متبادر می‌کند. وقتی بیشتر دقت کنید، نشانه‌هایی از جدیت را نیز در ظاهر این کراس اوور دو رگه چینی_ایرانی می‌بینید.

چانگان در نمای عقب ظاهری اسپرت دارد، ظاهری که در عین سادگی در کنار ریل‌های سقفی که همرنگ ستون، زه دور پنجره و پایین درب‌هاست، جلوه‌ای چشم‌نواز به  این خودرو بخشیده است.

با خرید اقساطی چانگان cs35 صاحب خودرویی می‌شوید که تمام المان‌های جذاب شاسی‌بلندها را داراست. به عبارتی اگر شما از طرفداران کراس اوورهای سایز متوسط باشید، قطعا به ظاهر چانگان نمره قبولی خواهید داد.

سپر این خودرو همرنگ بدنه طراحی شده است و چراغ‌های عقب، چهره‌ای خشن به آن بخشید‌ه‌اند.  برجستگی‌ها و فرو رفتگی‌های روی بدنه چانگان از نمای کناری آن را عضلانی و قدرتمند نشان می‌دهند. ظاهر چانگان از مشتری چینی و ایرانی نمره عالی را دریافت کرده است.

طراحی داخلی چانگان cs35

با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی چانگان cs35 صاحب خودرویی می‌شوید که کابین آن بسیار شبیه به محصولات کمپانی کره‌ای هیوندای است.

مواد به‌کار رفته در طراحی داخلی و کابین چانگان از نوع نسبتا مرغوب انتخاب شده است. جنس تودری‌ها و روکش صندلی‌ها از چرم، داشبورد از پلاستیک فشرده و سخت و قسمت‌های زیرین از پلاستیک نرم و باکیفیت است.

تعبیه کلیدهای دسترسی آسان و سریع روی فرمان، هم کار راننده را آسان کرده  و هم فضای داخلی چانگان را مدرن‌تر کرده است.

رنگ‌بندی کابین چانگان، مشکی نقره‌ای در نظر گرفته شده است که دو رنگ پرطرفدار و شیک محسوب می‌شوند. این دو رنگ در کنار نورپردازی آبی صفحه نمایش سرعت و تو دوزی قرمز رنگ دور صندلی‌ها، فضای کابین ‌چانگان را مدرن‌تر و زیباتر کرده ‌اند.

فروش اقساطی چانگان cs35
با خرید اقساطی چانگان cs35 صاحب خودرویی خواهید شد که صندلی‌های آن بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شده‌اند و از راحتی قابل ملاحظه‌ای برخوردارند. بنابراین برای سفرهای دور و دراز روی صندلی‌های چانگان حساب کنید. از طرفی صندوق عقب این خودرو نیز بزرگ و جادار است که با خواباندن صندلی‌های عقب این حجم بیشتر نیز می‌شود.

مشخصات فنی چانگان cs35

این شاسی بلند دو رگه موتوری با حجم ۱۵۹۸ سی‌سی دارد که ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپه است.

پیشرانه این خودرو قادر است تا ۱۲۳ اسب بخار قدرت و  ۱۶۰ نیوتن‌متر گشتاور ایجاد کند و انتقال نیرو در آن از طریق دیفرانسیل جلو است.

خرید اقساطی چانگان cs35  شما را صاحب خودرویی می‌کند که  ۱۲۷۰ کیلوگرم وزن دارد، اما با همین جثه متوسط خود در ۱۵ ثانیه به شتاب می‌رسد و می‌تواند تا حداکثر ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت در جاده بتازد. عددی که برای یک کراس اوور با این ابعاد بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

چانگان نه تنها از شتاب و سرعت خوبی برخوردار است، بلکه بر خلاف دیگر شاسی‌بلندهای نیمه سنگین، اصلا پرمصرف نیست و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن فقط ۷.۲ لیتر در هر صد کیلومتر است! یعنی مصرفی در حد و اندازه‌های سدان‌های جمع و جور و سبک!

بنابراین با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی چانگان cs35 صاحب خودرویی می‌شوید که اگرچه ظاهرا بزرگ و سنگین است، اما در واقع بسیار چابک و سریع می‌تواند در جاده‌ها هنرنمایی کند.

ایمنی چانگان cs35

کراس اوور چشم‌بادامی‌های چینی، از ایمنی مطلوبی برخوردار است. برخی از تجهیزات ایمنی چانگان عبارتند از:

  • چهار کیسه هوا برای راننده، سرنشین جلو و دو ایربگ جانبی
  • سیستم ضد سرقت
  • قلاب‌های ایزوفیکس برای متصل کردن صندلی کودک
  • سیستم ABS
  • سیستم تقسیم کننده الکترونیکی نیروی EBD
  • سیستم کمکی ترمز BAS

 

امکانات رفاهی چانگان cs35

یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال مردم از خودروهای چینی، امکانات رفاهی متعدد آن‌هاست‌. با خرید اقساطی چانگان cs35 از این امکانات در بالاترین سطح می‌توانید بهره‌مند شوید.

چانگان مجهز به سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3,CD و خروجی USB است که ۶ بلندگو، امکان پخش صدا را در بالاترین کیفیت ممکن ساخته‌اند.

سانروف از دیگر مزیت‌های رفاهی چانگان محسوب می‌شود که مشتری ایرانی علاقه بسیار ویژه‌ای به آن دارد. در واقع طبق تحقیقات، ذائقه مشتری ایرانی به شاسی بلند و سانروف بسیار متمایل است که چانگان، هر دو این مزیت‌ها را داراست.

سنسور پارک دنده عقب، کامپیوتر سفری، برف پاک کن و مه شکن عقب، ایمبولایزر و چراغ مطالعه هم از دیگر امکانات رفاهی این کراس اوور جذاب چینی محسوب می‌شود.

با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی چانگان cs35 صاحب خودرویی می‌شوید که بالابر شیشه‌های عقب و جلو آن برقی است، مجهز به کروز کنترل و سیستم تهیه مطبوع اتوماتیک است و سیستم هشدار بسته نبودن کمربند نیز دارد.

آینه‌های جانبی برقی با قابلیت تاشوندگی، رینگ آلومینیومی و گرم کن شیشه عقب از دیگر امکانات رفاهی چانگان است.

معتبرترین مرکز فروش اقساطی چانگان cs35 کجاست؟

در حالی که سایپا به عنوان کارخانه مونتاژ کننده، برنامه‌ای برای فروش چانگان ندارد، مجموعه‌های زیادی هستند که وعده فروش اقساطی چانگان cs35 می‌دهند. اما برای خرید خودرو به عنوان یک تصمیم مالی بزرگ نمی‌توان ریسک کرد و بهتر است برای خرید اقساطی به سراغ مجموعه‌هایی برویم که در بازار خودرو شناخته شده هستند و سابقه فروش اقساطی با بالاترین رضایتمندی مشتریان را در کارنامه دارند.

از این رو فرنام خودرو یک انتخاب مطمئن برای خرید اقساطی چانگان cs35  محسوب می‌شود.

فروش اقساطی چانگان cs35

اگر میخواهید خودرویی را با شرایط ویژه ی خود خریداری نمایید از صفحه ی قسطی کن بازدید فرمایید.

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان