Select Page

خرید اقساطی کوییک S

یکی ازطرح های فوق العاده که فرنام خودرو برای مشتریان خود آماده کرده فروش اقساطی کوییک S میباشد.

فروش اقساطی کوییک S

معرفی خودرو کوییک s

اگر قصد خرید قسطی خودرو کوییک s را دارید؛ باید بدانید که این خودرو یکی از محصولات شرکت خودرو سازی سایپا می‌باشد. کوییک s مدل جدید و به روز شده خودرو کوییک می‌باشد.

این خودرو ظاهری اسپرت داشته و می‌تواند انتخابی مناسب برای جوانان باشد.

سایپا سعی کرده ظاهر کوییک با خودروهای دیگر آن یعنی پراید، ساینا و تیبا متفاوت باشد. به همین دلیل طراحی ظاهری کوییک متفاوت با خودروهای گفته شده می‌باشد.

شباهت‌هایی نیز بین این خودرو و تیبا وجود دارد.

کوییک مانند سایر محصولات سایپا قیمت مناسبی دارد. در ادامه در خصوص ویژگی‌های گوناگون  و مشخصات فنی این خودرو توضیحات بیشتری را ارائه می‌کنیم.

مشخصات و ویژگی‌های خودرو کوییک s

قبل از خرید اقساطی خودرو کوییک s باید بدانید این محصول سایپا، یکی از جدیدترین محصولات این کارخانه می‌باشد. کوییک s در سال 99 معرفی شده است.

این خودرو مانند کوییک ظاهری فیس لیفت دارد.

اگر بخواهیم در مورد موتور خودرو کوییک توضیح بدهیم باید بگوییم شرکت سایپا برای کوییک اس نیز از همان موتورهایی استفاده کرده است که در خودروهای ساینا اس، تیبا 2 و کوییک معمولی به کار برده است.

این موتور با نام ام 15 شناخته می‌شود. حجم این موتور 1500 سی سی می‌باشد. قدرت خودرو کوییک اس 87 اسب بخار و گشتاور آن نیز 128 نیوتن متر می باشد.

این خودرو دارای دو ایربگ است و نوع فرمان خودرو کوییک اس دی کات می‌باشد. یکی دیگر از آپشن‌هایی که کوییک S دارد،؛ داشتن دوربین دنده عقب می‌باشد.

این دوربین می‌تواند به راننده کمک کند تا به راحتی خودروی خود را پارک کند. یکی دیگر از آپشن‌هایی که این خودرو دارای آن می‌باشد برقی بودن تمامی شیشه‌ها می باشد.

ویژگی‌ها و آپشن هایی که خودرو کوییک S دارای آن می‌باشد در خودروها و ماشین‌هایی که این رده قیمت را دارند منحصر به فرد می‌باشد.

این خودرو دارای سیستم تهویه خودکار مطبوع می‌باشد.

برای خرید قسطی خودرو کوییک s با ما تماس بگیرید.

ترمز جلوی این خودرو دیسکی و ترمز عقب خودرو نیز کاسه‌ای بوده و سیستم ترمز نیز ABS می‌باشد.

این خودرو از نوع هاچ بک بوده و این مسئله می‌تواند برای بعضی از افراد ویژگی منفی باشد. در صورتی که همین مسئله می‌تواند برای افراد دیگر یک مزیت محسوب شود.

استاندارد آلایندگی کوییک S از نوع یورو 5 می‌باشد و قابل ارتقا به یورو 6 نیز می‌باشد. سامانه مدیریت یک پارچه یکی دیگر از آپشن‌هایی است که خودرو کوییک اس دارد.

چگونگی خرید اقساطی خودرو کوییک s

برای خرید اقساطی کوییک s از فرنام خودرو با ما تماس بگیرید تا با بهترین شرایط و کمترین سود و  پیش پرداخت از طرح فروش اقساطی کوییک S بهره مند شوید.

فروش اقساطی کوییک S

 

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان