Select Page

فروش اقساطی 207 صندوقدار

فروش اقساطی 207 صندوقدار

هر شرکتی که در زمینه فروش اقساطی 207 صندوقدار و خودروهای خارجی و داخلی فعالیت میکند باید شرایط مناسبی را برای مشتریان خود در نظر بگیرد که شرکت فرنام خودرو در این بین توانسته بهترین شرایط را که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد پیش روی مشتریان خود قرار دهد.

به دلیل اینکه خودروی 207 در کشور ما محبوبیت زیادی پیدا کرده است امروزه مدل های متنوعی از جمله مدل صندوقدار آن نیز به بازار عرضه میشوند که میتوانید بصورت نقد و اقساط آنرا خریداری کنید.

خرید نقدی 207 صندوقدار شاید برای برخی اقشار جامعه امکان پذیر باشد اما برای بسیاری اقشار دیگر امکان پذیر نیست.

در صورتی که امکان خرید نقدی 207 صندوقدار امکان پذیر نیست میتوانید از فروش اقساطی 207 صندوقدار که برخی شرکت ها در نظر گرفته اند بهره مند شده و این خودرو را بصورت شرایطی برای خود خریداری نمایید.

فروش اقساطی 207 صندوقدار با یک پیش پرداخت و همچنین اقساط ماهیانه مشخص انجام میشود که میتوانید با توجه به این شرایط این خودرو را خریداری نمایید.

فروش اقساطی 207 صندوقدار

فروش اقساطی 207 صندوقدار

 

ویژگی‌های فنی ۲۰۷ صندوقدار

۲۰۷ صندوقدار دارای یک موتور TU5 با حجم ۱۵۸۷ سی سی ۱۶ سوپاپه است که ۱۰۵ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر‌ گشتاور آن ۱۴۲ نیوتن‌متر برآورد شده است.

این خودرو در ۱۲.۶ ثانیه به حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و سیستم انتقال قدرت آن اتوماتیک است.

خرید اقساطی ۲۰۷ صندوقدار، شما را صاحب خودرویی می‌کند که حجم باک آن ۵۰ لیتر و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن، ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰کیلومتر اعلام شده است.

مشخصات ایمنی ۲۰۷ صندوقدار

۲۰۷ صندوقداردارای دو ایربگ راننده و سرنشین است، هم‌چنین مجهز به ایمبولایزر و قفل مرکزی با ریموت است‌.

محصولات ایران خودرو معمولا از حد قابل قبولی از ایمنی برخوردارند و برادر کوچک‌تر ۲۰۷ صندوقدار، یعنی پژو ۲۰۶ که فرنام خودرو هم‌اکنون امکان فروش اقساطی ۲۰۶ صندوقدار V8 را به‌عنوان آخرین مدل از این خودرو محبوب فراهم آورده است هم موفق به کسب ۴ ستاره ایمنی شده بود.

پژو ۲۰۷ صندوقدار دارای سیستم ترمز ABS ،EBD و EBA است و ترمز جلو و عقب آن دیسکی با قابلیت خنک شوندگی است.

این خودرو هم‌چنین مجهز به سنسور دنده عقب، گروز کنترل سرعت و دوربین دید پشت سر است و از دیگر تجهیزات ایمنی آن می‌توان به ایزوفیکس اشاره کرد.

به‌طور کلی باید گفت، ۲۰۷ اتومات خودرویی است که از امنیت قابل قبولی برخوردار است و می‌توان با خیال راحت پشت فرمان آن نشست و از رانندگی با آن لذت برد.

همچنین شما میتوانید اطلاعات کاملتر را در سایت ایران خودرو مشاهده نمایید

فروش اقساطی 207 صندوقدار و کاهش هزینه های خرید خودرو
یکی از بزرگترین مزیت هایی که با فروش اقساطی 207 صندوقدار برای خریدار ایجاد خواهد شد صرفه جویی در هزینه ها برای خرید خودرو میباشد زیرا دیگر نیازی نیست تا کل پس انداز خود را برای خرید خودرو صرف نمایید.

فروش اقساطی 207 صندوقدار این مزیت را برای شما ایجاد خواهد کرد تا تنها بخشی از پس انداز خود را برای خرید این خودرو آن هم بعنوان پیش پرداخت به شرکت بپردازید و نیازی به پرداخت کل هزینه خرید خودرو وجود نخواهد داشت.

فروش اقساطی 207 صندوقدار نوعی مدیریت هزینه ها برای شما محسوب میشود و باید بصورت ماهانه اقساطی را آن هم با مبلغی مشخص به شرکت بپردازید.

اگر میخواهید خودرو را با شرایط ویژه ی خود خریداری نمایید از صفحه ی قسطی کن بازدید فرمایید.

در فروش اقساطی 207صندوقدار همچنین اگر شرایط انعطاف پذیر در نظر گرفته شده باشند هزینه های شما بسیار کاهش خواهد یافت و پیش پرداخت، تعداد اقساط ماهیانه و همچنین مبلغ قسط توسط شما تعیین خواهد شد.

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان