Select Page

فروش اقساطی ایران خودرو 1402✔️ خرید با اقساط [30 ماهه]

شرکت فرنام خودرو از معتبر ترین و قدیمی ترین مجموعه های فعال در  زمینه فروش نقد و اقساطی ایران خودرو میباشد که تمامی مدل خودروهای تولید شده در این شرکت را بفروش میرساند و شرایط بسیار خوبی را نیز برای متشتریان خود در نظر گرفته است.

اگر بخواهیم موشکافانه به علت استقبال مردم از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو بپردازیم به نکات جالبی برمی‌خوریم.

خودروهای ایران خودرو
فروش اقساطی سمند Ef7 دوگانه

ایران خودرو یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده خودرو در کشور میباشد که همگی  ما با محصولات آن آشنایی داشته و حتی تجربه استفاده از این محصولات را نیز داریم. برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو دو راه برای شما وجود خواهد داشت که یک راه خرید نقدی و دیگری خرید اقساط میباشد که اگر توانایی  پرداخت کل مبلغ تمام شده خودرو مد نظر خود را دارید پس پیشنهاد میکنیم تا خرید خود را به صورت نقد انجام دهید اما در صورتیکه امکان خرید نقد برای شما وجود ندارد

بهتر است تا فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که فشار مالی کمی را برای شما ایجاد خواهد کرد و میتوانید بصورت اقساطی مالک یک خودرو ساخت شرکت ایران خودرو شوید. در فروش نقد محصولات ایران خودرو بسیار مهم است که خودرو با چه قیمتی به فروش میرسد که البته بهترین راه برای پی بردن به قیمت استعلامی است که تهیه میکنید و بر اساس آن میتوانید خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

ایران خودرو نه مانند بسیاری از شرکتهای ایرانی وارد کننده و مونتاژ کننده خودروهای لوکس و گران قیمت است و نه مانند رقیب همیشگی خود یعنی سایپا در تولید محصولات اقتصادی با محدوده قیمتی پایین شهرت دارد. پس چه عاملی باعث می‌شود همواره ماشین قسطی ایران خودرو را به‌ قول معروف روی هوا بزنند؟!

  • اصالت

نخستین عاملی که باید به آن  بپردازیم، اصالت است. هرچه باشد ایران خودرو نخستین و بزرگترین شرکت خودروساز ایرانی است که نیم قرن سابقه دارد. نام ایران خودرو به تنهایی کافی است تا یک ماشین ارزش پیدا کند و به همین سبب است که طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو همچنان طرفداران بسیار زیادی دارند.

  • تجربه کاربری مطلوب

پیشتر هم اشاره کردیم که تولیدات این شرکت در رده قیمتی اقتصادی قرار نمی‌گیرند، اما بعضا همچنان رقیب جدی برای محصولات خارجی محسوب می‌شوند، زیرا تجربه کاربری مطلوبی از سوی مالکان درباره آن ثبت و گزارش شده است.

  • همکاری با برندهای معتبر

بسیاری از مردم کشور ما هنوز حاضر نیستند پارس بیست سال پیش را با هیچ ماشین به روز دیگری، عوض کنند. می‌پرسید چرا؟! زیرا پژو و خانواده‌اش آنقدر به مزاق مشتری ایرانی خوش نشسته‌اند که اصلا مشخص نیست چند سال طول بکشد تا یک کمپانی دیگر بتواند چنین تجربه موفقی را از آن خود کند.

بخش قابل توجهی از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو به ارائه انواع پژو نظیر 206، 207، پارس و … باز می‌گردد.

  • صاحب چندین خودرو ملی

یدک کشیدن عناوینی مانند تولید کننده اولین خودرو ملی خودش باعث اعتبار بیشتر ایران خودرو و به تبع دیگر محصولات آن می‌شود.

 اگرچه چندین دهه از تولید سمند به عنوان نخستین خودرو ملی توسط ایران خودرو می‌گذرد، اما این کمپانی تولید کننده دیگر ماشین‌های ملی مانند سورن، رانا، دنا و دنا پلاس توربو اتومات نیز هست. خودروهایی که درصد تقاضا برای خرید محصولات ایران خودرو اقساطی را بالا برده‌اند.

    فروش اقساطی ایران خودرو با بهترین شرایط

    شرایطی که برای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو توسط هر شرکتی در نظر گرفته میشود متفاوت است و خریدار نیز تنها به دنبال شرکت هایی است که بهترین شرایط را در نظر گرفته باشد. برخی از شرکت ها برای اینکه بتوانند مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند.

    شرایط بسیار خوبی را برای فروش اقساطی ایران خودرو در نظر میگیرند که این شرایط انعطاف پذیری بسیار خوبی دارند و بر اساس توانایی مشتری تعیین میشوند. در واقع شرکت علاوه بر شرایط پیش فرض که از قبل آنها را تعیین نموده شرایطی را نیز برای فروش اقساطی ایران خودرو در نظر گرفته که بر اساس توانایی مشتری متفاوت خواهد بود و تعداد اقساط و همچنین مبلغی که باید بپردازد را بصورت توافقی اعمال خواهد نمود. اما هستند شرکت هایی نیز که شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را تنها بصورت پیش فرض و بدون هیچگونه انعطاف پذیری برای مشتریان خود در نظر میگیرند که اگر مشتری توانایی پرداخت را داشته باشد آن را خواهد پذیرفت و در غیر اینصورت مجبور است تا از قید خرید خودرو بگذرد.

    شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری

     با تمام تفاسیری که از محبوبیت ایران خودرو و محصولاتش گذشت، اما شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری از سوی این شرکت مهیا نیست. نه تنها اکنون چنین امکانی وجود ندارد، بلکه در سال‌های اخیر هم هیچ کدام از مدیران این کمپانی طرحی برای عرضه اقساطی در نظر نگرفت.

    بنابراین اگر به دنبال خرید ماشین اقساطی ایران خودرو هستید، باید به شما بگوییم که می‌توانید روی مجموعه‌های خصوصی فروش اقساطی حساب باز کنید. ما در فرنام خودرو اگرچه ادعا نداریم که بهترین مجموعه کشور برای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو هستیم، اما مدعی هستیم که با درک شرایط اقتصادی کشور، بهترین بستر ماشین دار شدن را برای آحاد مردم کشور فراهم کرده‌ایم.

     از جمله شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری در مجموعه ما می‌توان به خرید خودرو با کمترین سرمایه و پیش پرداخت، ثبت سند به نام مشتری در ازای پرداخت میزان وجه، ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید و تعیین اقساط به صورت بلند مدت از سوی مجموعه، اشاره کرد.

     

    فروش اقساطی دنا
    فروش قسظی ایران خودرو

    فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری

    خودروهایی که در طرح فروش اقساطی ایران خودرو بفروش میرسند باید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتری تحویل شوند و در واقع این خواسته مشتری میباشد که خودرو را در زمانی کوتاه دریافت کند. خودروهای ایرانی و محصولات ایران خودرو به دلیل اینکه در داخل کشور تولید میشوند به مراتب راحت تر از خودروهای خارجی در اختیار مشتری قرار میگیرند و مشتری برای تحویل آن از شرکت با مشکل خاصی مواجه نخواهد شد. شرکت فرنام خودرو نیز در کوتاه ترین زمان ممکن هر یک از محصولات ایران خودرو مد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل خواهد داد و میتوانید بدون اینکه نیازی زمان زیادی را معطل بمانید خودروی خود را تحویل بگیرید.

    خرید  اقساطی ایران خودرو

    شرایط اقساطی ایران خودرو بهترین فرصت برای شماست تا با هر توان مالی که دارید، صاحب یک خودرو باکیفیت داخلی شوید.

    چه در زمره اقشاری هستید که مترصد پیدا کردن بهترین طرح برای خرید اقساطی ایران خودرو هستند و چه جز گروهی قرار میگیرید که پول کافی دارید اما منطقی نمی‌بینید که همه سرمایه‌تان را یک‌باره صرف خرید یک کالای استهلاک پذیر کنید، فرنام خودرو برای شما گزینه‌های گوناگونی در نظر دارد.

    از ارزان‌ترین تا گران‌ترین خودرو تولید ایران خودرو گرفته، شما می‌توانید با قراردادهایی شفاف از بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو بهره بگیرید.

    مهم نیست با چه هدفی قصد خرید اقساطی ایران خودرو دارید، می‌خواهید یک ماشین معمولی مجردی برای رفتذو آمدهای روزانه داشته باشید یا به دنبال یک خودرو کارمندی می‌گردید، به دنبال یک خودرو فول آپشن داخلی مانند دنا پلاس توربو اتومات می‌گردید یا 207 سقف قرمز و رانا پلاس سقف شیشه‌ای دلتان را برده است.

    می‌بینید؟!ایران خودرو برای هر سن و سال و ذائقه‌ای، یک گزینه عالی در نظر گرفته است. یک هاچبک جمع و جور مثل 206، یک خودرو با پیشانی بلند ویژه کارمندان مانند پارس سال، یک شاسی بلند پرآوازه مانند پژو 2008 یا یک ماشین جذاب و فول امکانات مانند دنا پلاس توربو اتوماتیک با موتور ef7.

    قیمت اقساطی ایران خودرو

    همان طور که در قسمت‌های قبل هم به این موضوع اشاره شد، کمپانی طرحی برای فروش اقساطی ندارد تا بتوان با مقایسه قیمت اقساطی ایران خودرو اعلام شده از سوی کمپانی و مراکز فروش قسطی خصوصی به جمع‌بندی رسید.

    با این حال این تصور هم اصلا درست نیست که در خریدهای اقساطی باید خودرو را بسیار گرانتر از کارخانه بخرید. بهترین مجموعه برای فروش قسطی ماشین، مجموعه‌ای است که قیمت اقساطی ایران خودرو را واقعی در نظر می‌گیرد و بر اساس نوسان بازار به صورت روزانه و به دور از عرف بازار، قیمت خودرو را بالا نمی‌برد.

    ما در فرنام خودرو شرایط را به گونه‌ای رقم زده‌ایم که مشتری ایرانی بتواند با کمترین پیش پرداخت، ماشین مورد علاقه خود را با قیمت واقعی خریداری کند. قیمت غیر واقعی و بر اس

    اس حباب بازار به این نحو است که مثلا شما پیکانی را که 50 میلیون تومان قیمت دارد، در طرح قسطی 100 میلیون تومان بخرید!

    فروش اقساطی تارا

    بیشتر شرکت هایی که فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را انجام میدهند سعی بر جذب مشتری بیشتر دارند که برای این کار توانایی مشتری را برای پرداخت اقساط در نظر میگیرند و بر اساس بودجه او تعداد اقساط مشخصی را در نظر میگیرند که این کار میتواند باعث رضایت هر چه بیشتری مشتری و خرید خودرو توسط او شود. شرکتی که این شرایط منعطف را برای مشتریان خود در نظر میگیرد باید توانایی در نظر گرفتن چنین شرایطی را داشته باشد که بسیاری از این شرکت ها توانایی اعمال چنین شرایطی را ندارند. مجموعه فرنام خودرو توانایی در نظر گرفتن شرایطی مطابث با توانایی مالی مشتری را دارد و شما نیز میتواتید با خرید از این شرکت شرایط بسیار ایده آلی را دریافت کنید.

    در نظر داشته باشید که قیمت اقساطی ایران خودرو و نرخ سود در نظر گرفته شده باید واقعی باشد تا معامله اصطلاحا برد برد لقب بگیرد. اگر قرار باشد مشتری دوبرابر قیمت تمام شده ماشین را سود بدهد، چرا باید زیر بار این سبک از خرید خودرو برود؟! آیا منتظر ماندن برای برنده شدن در قرعه کشی معقولانه‌تر نیست؟! مسلما همین طور است!!

    اما در فرنام خودرو خبری از این حباب‌ها نیست. اگرچه قیمت روز ماشین بر اساس تعداد معاملات  واقعی در صبح همان روز تعیین می‌شود، اما این دلیل نمی‌شود که هر صبح تحت تاثیر عوامل با ربط و بی ربط، قیمتی کذایی برای خودروها اعلام شود.

    [dgpc_product_carousel type=”product_category” include_categories=”2621″ posts_number=”100″ show_items_mobile=”2″ transition_duration=”1000″ centermode=”on” loop=”on” autoplay=”on” autoplay_speed=”1000″ arrow_nav=”on” dot_nav=”on” equal_height=”on” overlay=”on” ovarlay_color=”rgba(224,43,32,0.1)” disabled_on=”off|off|on” _builder_version=”4.16″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” _i=”0″ _address=”6.0.0.0″ /]
    Call Now Buttonتماس با کارشناسان