Select Page

انواع خودروهای داخلی و خارجی با بهترین شرایط و بصورت نقد و اقساط را میتوانید از شرکت فرنام خودرو بخواهید. شرکت فرنام خودرو  امکان فروش اقساطی هایما S5 را نیز که یکی از خودروهای پر طرفدار و محبوب چینی میباشد را برای خریداران فراهم آورده است و میتوانید با پیش پرداخت و اقساطی مناسب این خودرو را برای خود تهیه نمایید.

خودروهای چینی موجود در کشور ما از طرفداران زیادی برخوردار هستند و بسیاری از مردم تمایل دارند تا این خودروها را بصورت نقد و اقساط خریداری کنند. خودروی هایما S5  یکی از این خودروها میباشد که جزو خودروهای شاسی بلند نیز محسوب میگردد. برای خرید نقدی هایما S5 دست شما باز خواهد بود تا به راحتی آنرا از شرکت و با پرداخت یکجای کل مبلغ خودرو خریداری کنید.

فروش اقساطی هایما S5

اما در صورتی که این امکان برای شما وجود ندارد پس بهتر است تا فروش اقساطی هایما S5 را انتخاب کنید که به راحتی شما را مالک این خودرو بعد از پرداخت اقساط آن خواهد کرد. البته این نکته را باید یاد آور شویم که تنها زمانی فروش اقساطی هایما S5 میتواند متناسب با شرایط شما انجام شود که شرکت خدمات انعطاف پذیری را در نظر گرفته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح فروش اقساطی هایما S5 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هایما S5 در یک نگاه

خودروی هایما S5 یکی از خودروهای کراس اوور تولید شده توسط کمپانی هایما می باشد که مانند دیگر خودروهای چینی موجود در کشور ما از محبوبیت و همچنین فروش بالایی برخوردار است. اما خودروی هایما S5 قیمت بالایی نیز به دلیل شاسی بلند بودن و همچنین وارداتی بودن برخوردار است که هر قشری قادر به خرید آن نیست.

طراحی ظاهری هایما s5

نمای روبروی هایما اس ۵ جدی، خشن و با ابهت است. چراغ‌های بزرگ و کشیده با یک فرو رفتگی زیر آن شبیه به چشمانی خشن و گود افتاده است. جلو پنجره، خطوط بدنه و رینگ‌ها، طراحی ساده‌ای دارند و خبری از زرق و برق‌های بی‌جهت نیست.

سقف هایما اس ۵ با شیبی ملایم به ستون‌های عقب می‌رسد و طراحی نمای عقب به نظر می‌رسد الهام گرفته از هیوندای سانتافه باشد.

به‌طور کلی باید گفت نمای هایما S5 زیبا، لوکس و مدرن است و از همه بینندگان نمره قبولی را دریافت می‌کند.

همچنین شما میتوانید اطلاعات کاملتر را در سایت ایران خودرو مشاهده نمایید

اگر بودجه کمی در اختیار دارید فروش اقساطی هایما S5 را انتخاب کنید

درست است که فروش نقدی هایما S5  بسیار مناسب و ایده آل است اما باید توانایی پرداخت پرداخت یکجای کل مبلغ خودرو نیز میسر باشد. فروش اقساطی هایما S5 برای افراد و یا خانواده هایی که امکان خرید نقدی برای انها وجود ندارد یکی از بهترین روش های خرید این خودرو محسوب میگردد و میتواند از هزینه های خرید خودرو تا حد زیادی بکاهد.

اگر میخواهید خودرو را با شرایط ویژه ی خود خریداری نمایید از صفحه ی قسطی کن بازدید فرمایید

فروش اقساطی هایما S5 در واقع برای افرادی در نظر گرفته شده است که امکان پرداخت کل مبلغ خودرو به صورت یکجا برای آنها وجود ندارد و میتوانند تنها بخشی از  در واقع برای افرادی در نظر گرفته شده است که امکان پرداخت کل مبلغ خودرو به صورت یکجا برای آنها وجود ندارد و میتوانند تنها بخشی از بپس انداز خود را برای خرید این خودرو و بعنوان پیش پرداخت بپردازید.

بعد از پرداخت پیش پرداخت برای خرید این خودرو نیز بصورت اقساط مابقی مبلغ کلی خودرو را خواهید پرداخت که البته این اقساط نیز میتواند متناسب با بودجه شما بسیار منعطف در نظر گرفته شود تا فشار مالی چندانی به شما وارد نگردد.

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان