Select Page

فروش اقساطی H30 کراس

یکی از معتبرترین شرکت هایی که در زمینه فروش اقساطی H30 کراس ( دانگ فنگ ) و خودروهای خارجی و داخلی فعالیت میکند و توانسته با توجه به شرایط بسیار ایده آل خود برای فروش نقد و اقساط خودرو، نظر خریداران را به خود جلب نماید شرکت فرنام خودرو میباشد که سابقه فعالیت آن به سالها قبل باز میگردد  و جزو شرکت های نام آشنا نیز  محسوب میگردد.

خودروهای چینی زیادی در کشور ما وجود دارند که برخی از آنها نیز در داخل کشور مونتاژ و بفروش میرسند. یکی از این خودروها که توسط ایران خودرو مونتاژ میشود H30 کراس‌ میباشد که محبوبیت زیادی پیدا کرده و با توجه به ویژگی های خود از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

در صورتی که بودجه کافی را در اختیار دارید پیشنهاد میشود تا خرید نقدی H30 CROSS‌ را انجام دهید و به راحتی مالک این خودرو شوید. اما فروش اقساطی H30 cross نیز شما را قادر خواهد ساخت تا به راحتی و با فشار مالی کمتری این خودرو را خریداری نمایید.

  فروش اقساطی H30 کراس مزیت های زیادی را برای شما در پی خواهد داشت که یک مزیت بزرگ آن عدم نیاز به پرداخت کل پس انداز خود برای خرید این خودرو میباشد.

ویژگی‌های ظاهری اچ سی کراس

اچ سی کراس در مقایسه با دیگر همتایان خارجی خود شاید ساده و بی روح به نظر برسد، اما چهره این خودرو برای مشتری ایرانی که علاقه بسیاری به خودروهای شاسی و نیم شاسی دارد، بسیار چشم نواز است.

اچ سی کراس جلو پنجره و چراغ‌هایی پهن، کشیده و ساده دارد. خطوط بدنه به عضلانی شدن و با قدرت به نظر رسیدن آن کمک کرده‌اند.

با خرید اقساطی اچ سی کراس (H30 کراس) صاحب خودرویی خواهید شد که پنجره‌های جانبی آن قدری کوچک به نظر می‌رسند و مهم‌ترین نکته در نمای پشت سر این خودرو، چراغ‌هایی است که تا سقف کشیده شده‌اند. این چراغ‌ها به شکل یک تکه طراحی شده‌اند و بازکردن درب صندوق عقب، تحت شعاع آن‌ها قرار نمی‌گیرد. ترکیب رنگ بدنه با پلاستیک‌های مشکی رنگی که در بعضی نقاط خودرو به‌کار گرفته شده از سادگی مفرط آن کاسته است. به طور کلی باید گفت اچ سی کراس خودرویی پر قدرت، عضلانی و جمع و جور است که نمای لوکس و مدرنی هم دارد

طراحی داخلی اچ سی کراس

سادگی ظاهری اچ سی کراس در طراحی داخلی آن نیز تداوم داشته است. با شرکت در طرح فروش اقساطی اچ سی کراس صاحب خودرویی خواهید شد که کابین فوق العاده و منحصر به فردی ندارد، اما تجهیزات و ادوات آن در درجه مطلوبی از کیفیت قرار دارند و توی ذوق نمی‌زنند.

صندلی‌های اچ سی کراس کاملا ساده هستند، اما فضای کلی کابین جادار است و حس راحتی به سرنشینان می‌دهد.

علی رغم هاچ بک بودن این کراس اوور، صندوق عقب آن ۴۱۷ لیتر ظرفیت دارد و اگر صندلی‌های عقب خوابانده شوند، حجم صندوق سه برابر خواهد شد.

مشخصات فنی اچ سی کراس (H30 Cross)

اگر برای خرید اقساطی خودرو اچ سی کراس تنها قرار باشد یک دلیل را بیان کنیم، پیشرانه پرقدرت TU5 آن کافی است. موتوری بسیار پر‌توان، با کیفیت و کم مصرف که قبلا امتحانش را در جاده‌های ایران پس داده است.

همچنین شما میتوانید اطلاعات کاملتر را در سایت ایران خودرو مشاهده نمایید

فروش اقساطی دانگ فنگ و دریافت خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن

زمان تحویل خودرو در فروش اقساطی H30 کراس اهمیت بسیار زیادی برای مشتریان این خودرو دارد و تمامی خریداران تمایل دارند تا خودروی خود را در مدت زمان کوتاهی دریافت کنند.

فروش اقساطی دانگ فنگ ممکن است از موعد تحویل طولانی مدتی برخوردار باشد که این موضوع برای افرادی که به خودرو در زمانی کوتاه نیاز دارند چندان خوشایند نیست.

امکان فروش اقساطی دانگ فنگ در کوتاه ترین زمان ممکن تنها زمانی میسر خواهد شد که شرکت این خودرو را در اختیار داشته باشد و بتواند آنرا در کوتاه ترین زمان به شما تحویل دهد.

کمتر شرکتی نیز وجود دارد که امکان فروش اقساطی H30 cross در کوتاه ترین زمان ممکن را فراهم آورده باشد و اغلب شرکت ها مدت زمان زیادی را برای تحویل خودرو در نظر میگیرند.

فروش اقساطی H30 کراس

فروش اقساطی H30 کراس

اگر میخواهید خودرو را با شرایط ویژه ی خود خریداری نمایید از صفحه ی قسطی کن بازدید فرمایید

اما شرکت فرنام خودرو که از شرکت های پیشرو در زمینه فروش نقد و اقساط خودرو میباشد امکان تحویل خودرو در کوتاه ترین زمان را برای مشتریان خود فراهم آورده و همچنین  تعداد اقساط و مبلغ قسط را کاملا مناسب در نظر گرفته است.

توضیحات تکمیلی

Call Now Buttonتماس با کارشناسان